Kohdunpoiston kokemukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähihoitajaopisk.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lähihoitajaopisk.

Vieras
olen lähihoitaja opiskelija ja valmistun keväällä 2007, nyt on edessä siis opinnäytetyön tekeminen ja sen päätin tehdä kohdunpoistosta. olin työssäoppimisessa naisten tautien vuodesosastolla (5viikkoa) ja naisten taudit alkoivat sitä kautta kiinnostaa enemmän ja enemmän.

nyt haluaisin kuulla teiltä, joilta kohtu on poistettu, kokemuksia. kaikista kokemuksista saa kirjoittaa, jännityksistä, mietteistä ennen ja jälkeen kohdun poiston, kuinka se muutti elämäänne ja mitä vain mieleen tulee. olisi myös kiva kuulla, millä leikkaustavalla kohdunpoisto tehtiin ja oliko leikkauksessa jotakin komplikaatioita/ongelmia tai leikkauksen jälkeen? oletteko olleet tyytyväisiä päätökseen.. jne...

kirjoitan sitten kokemuksia opinnäytetyöhöni nimettöminä tai nimimerkkien kanssa, kuinka vain haluatte.

kiitos kaikesta keskustelusta ja kaikki keskustelu on tervetullutta! :)
jos joku haluaa myös sähköpostiini saa vastata : nirppukirppu@hotmail.com