J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Lisääntyminen on asia, mitä varten ihmiset ovat maailmassa.
Ja jos noin ei olis, ihmiset loppuis.
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:Kyllä mä ymmärrän tuon. Ja uskoisin hänen myös omasta kokemuksesta tietävän mitä puhuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ilmeisesti feministi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Niin. Onhan se mukava ajatella ettei ole maailmassa muuta virkaa kuin lasten tekeminen. Täytyy ilmeisesti jättää yliopistot, koulutus, tutkimus, taiteet ym täysin miesten hoidettavaksi ja alkaa pakertaa lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja Ilmeisesti feministi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Niin. Onhan se mukava ajatella ettei ole maailmassa muuta virkaa kuin lasten tekeminen. Täytyy ilmeisesti jättää yliopistot, koulutus, tutkimus, taiteet ym täysin miesten hoidettavaksi ja alkaa pakertaa lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Taidat luulla varmaan kaikenlaista hassua muutakin.
Avaisitko hieman, mitä oikein odotit, tai edes mitä itse asiasta ajattelet.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Kukaan ei ole väittänyt, että synnyttäminen olisi AINOA asia, jota varten naiset tässä maailmassa on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulin saavani tällä jutulla aivan päinvastaisia kommentteja!![]()
Taidat luulla varmaan kaikenlaista hassua muutakin.
Avaisitko hieman, mitä oikein odotit, tai edes mitä itse asiasta ajattelet.
Olen itse sitä mieltä, että tuo on aika ikävästi sanottu, sillä tiedän naisia, jotka toivoo niin kovasti biologista lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen itse sitä mieltä, että tuo on aika ikävästi sanottu, sillä tiedän naisia, jotka toivoo niin kovasti biologista lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Biologian kannalta kaikkia ei ole luotu lisääntymään, sen voi nähdä jo eläinmaailmassakin.