NEXT -lastenvaatteet netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siili

Vieras
Moi!

Eli kyselisin onko sujunut ongelmitta next -vaatteiden tilaus?
Onko nopea toimitusaika ja millainen hinta/laatusuhde vaatteilla on?
Postikulut näyttivät olevan ainoastaan 5 euroa, joten harkitsen kovasti tilaamista..

Itse myös mietin tilausta. On kuulemma hyvänlaatuisia. Itseäni kuitenkin epäilyttää, koska hinnat mielestäni halpoja laatuvaatteiksi. Mutta kyllä noista huutiksestakin vielä huudetaan ihan kivasti et...

Paketti ei vielä ole tullut joten en osaa sanoa. Sähköpostiviestissä lukee että 10 työpäivässä tulee paketti (ja niin miehen siskolle tulikin). Kuuleman mukaan toimitetaan kotiin asti.

Huuto.netistä oon pari Nextin uutta vaatetta huutanu ja ne (housut+t-paita) olivat ainakin hyvät. T-paitaankaan ei tullut juuri nukkaa vaikka paljon pidettiin. Housut oli tosi reilun kokoiset, paita vastasi samaa koko luokkaa kuin esim. H&M:llä.

No itsekin katselin, että huutiksessa tarjotaan kyllä melkoisen paljon noista vaatteista.. Sen takia jäänyt sieltä ostamatta!
Tosiaan kun uutena maksavat n. H&M -vaatteiden verran!

Eiköhän uskalleta?

Tilasin keväällä kesävaatteita. Silloin ainakin oli pitkä toimitusaika, reilu kolme viikkoa, vaikka luvattiin toimitus nopeammin. Itse vaatteet ovat hyvälaatuisia eivätkä ole menneet miksikään pesussa.

Olen tilannut kerran ja tilaaminen onnistui hienosti. Tilaus tuli muutamassa päivässä ja tosiaan nuo postikuluthan ovat tosi edulliset. Olen Nextin vaatteita ostanut ekan kerran jo -98 ja monia vuosia se oli ihan ykkössuosikkini. Nyt viime aikoina olen huomannut että laatu on heikennyt. Lastenvaatteiden osalta huomasin, että esim. jotkut t-paidat olivat tosi ohutta kangasta, kengät epämukavan kovat ja muutenkin oli sellainen halpis-fiilis viimeistelyssä. Olin siis hiukan pettynyt. Silti, aion tilata uudestaankin, onhan ne tosi ihania, melko edullisia ja ainakin erilaisia kuin täällä saa kaupasta!:-)

Kerran oon tilannut. Aika nopeasti tulivat postilaatikkoon.
Vaatteet ihan ok laatuisia, osa vaatteista oli vähän leveitä meidän hoikalle tytölle, mutta myös sopivia oli joukossa.
Nättejä vaatteita, eikä hinnalla pilattuja. Kannattaa tilata!

en saanut huonon kielipääni vuoksi mitään tolkkua toimitus,maksu ym. tavoista, joten jos joku ystävällinen selventäisi koko tilaussysteemin mulle niin olisin kiitollinen. =)

Next vaatteet on kylla aika korkealaatuisia hintaansa nahden, kestaa pesusta toiseen moitteettomana ja toisin kuin monet kotimaiset, eivat juuri nyppyynny. Koot on reiluja, varsinkin lahkeen pituus. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja msh:
Next vaatteet on kylla aika korkealaatuisia hintaansa nahden, kestaa pesusta toiseen moitteettomana ja toisin kuin monet kotimaiset, eivat juuri nyppyynny. Koot on reiluja, varsinkin lahkeen pituus. Suosittelen!

Samaa mieltä. Pojalla on tosi paljon Englannista ostettuja Nextin vaatteita eivätkä ne mene pesussa miksikään ja ovat kauniita. Ei ne kyllä minusta ihan henkkamaukan hintaisia ole.