Hei.
Olen nyt rv13 ja kärsinyt aivan järkyttävästä hermosärystä reilun kaksi viikkoa. Ei tiedetä et mikä sen aiheuttaa mutta olen siis lähinnä liikuntakyvytön. Tunnissa pystyy 5-10min. liikkumaan muuten täytyy olla vaakatasossa. Olen jopa kipulääkitykseen joutunut keskussairaalassa. Nyt ens viikolla fysioterapeutti katsoo että voiko mitään tehdä. Minulla ei siis ole leikattu mitään mutta 1/12 magneettikuvissa todettiin kahden alanikaman pullistuma ja kummankin jalan hermot nousseet nikamien välistä reilusti. Lääkkeillä, levolla ja rankalla treenillä sain suht normaalin elämän takaisin melkein 10kuukaudeksi, mutta nyt taas otti takapakkii.