nexcare raskaustuki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mörökölli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mörökölli"

Vieras
Onko kellään antaa kommenttii nexcaren raskaustuelle? Varsinkin kaipaisin välilevyn pullistus odottajilta kommentteja. Kannattaako hankkia, onko hyötyä?
Kiitos etukäteen vaivannäöstä.

Hei! Mulla ei ole kokemusta tuosta kysymästäsi tukivyöstä mutta carriwellin tukivyöstä on. Mulla on selästä leikattu 10/2012 kaksi välilevynpullistumaa pois ja nyt olen reilusti yli puolen välin raskaana. aloin käyttää tuota carriwellin vyötä n.10viikkoa sitten ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Hintakaan ei päätä huimaa joten kannattaa kokeilla. toki tämä ei ole niin hyvin tukeva kuin tuo sinun vaihtoehtosi.
Onko sinulla raskaus aiheuttanut lisäkipua selässä? Kärsitkö myös hermokivuista? Ei ole pakko vastata mutta olisi kiva kuulla kohtalotovereiden raskauskuulumisia =)

Hei.
Olen nyt rv13 ja kärsinyt aivan järkyttävästä hermosärystä reilun kaksi viikkoa. Ei tiedetä et mikä sen aiheuttaa mutta olen siis lähinnä liikuntakyvytön. Tunnissa pystyy 5-10min. liikkumaan muuten täytyy olla vaakatasossa. Olen jopa kipulääkitykseen joutunut keskussairaalassa. Nyt ens viikolla fysioterapeutti katsoo että voiko mitään tehdä. Minulla ei siis ole leikattu mitään mutta 1/12 magneettikuvissa todettiin kahden alanikaman pullistuma ja kummankin jalan hermot nousseet nikamien välistä reilusti. Lääkkeillä, levolla ja rankalla treenillä sain suht normaalin elämän takaisin melkein 10kuukaudeksi, mutta nyt taas otti takapakkii.