New Kids on the Block

Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mc nikke T olikos se noin kuka muistaa?Niin ja dr.Alban? :D
voi apua :LOL: :LOL: nää oli ihan helmiä :D siihen sit tietty lisättynä noi yllämainitut niin avot...
Mulla taitaa olla mc nikke teen kasettikin vielä tallella. :LOL:
Multa löytyy kans jotain irtobiisei kasetilta...Tietäis vaan mihin oon laittanut.Nyt olis hyvä fiilistellä :LOL: :LOL:

Bogart co oli kans aika kova sana joskus...Muistaaks kukaan?
oi ei... bogartin äijillä oli aivan järkyt pehkot! mut silti piti sitäki fanittaa... ah kultaista 80-90 lukua

:LOL:
 
ooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vieläkin kuuntelen noita joskus :heart: :heart:

osa biiseistä menee ulkomuistista edelleen :D :ashamed: jordan ja joey on mun suosikkeja=)

on toi joey ja jordan kyl aika namuja tänäkin päivänä=)
 
Pakko minunkin tunnustaa että minä(kin) olin kova fani sillon aikanaan. Mulla oli peräti kaksi paitaakinkin, t-paita ja pitkähihanen, ja olin minä niistä ylpeä!!!! Äiti ei suostunut siihen konserttiin mikä oli suomessä. Olin vihanen tosi pitkään. Ja ei suostunut ostamaan mitään vhs kasettia jolta olisin voinut katsella niitä joka pivä.... Ilmeisesti juuri tuosta syystä en saanut kasettia, näin jälkeenpäin miettineenä.... Nauhoitin kaikista musiikkiohjelmista niiden biisit kasetille ja katsoin niitä päivästä toiseen. Arvaatkaa harmittiko kun nauha katkes :whistle: Taisin kattoo muutaman kerran liikaa. Huone oli tietty peitetty julisteilla. Jon tais mun suosikki :p . Yks mun kaveri joka tykkäs nyykkäreista niin rupes tykkäämään ohella myös scorppereista. Minähän siitä suuttua sille, eihän se nyt käy laatuun että voi olla muitakin suosikkeja :eek: .... No se oli se aikakausi =)
 
Ai että kun tulee ihania muistoja :heart:
Olin ihan HULLU fani ja suosikki oli tietysti DONNIE! Mulla on vieläkin jossain vanhempien kaapissa tallella kaikki julkkarit, kasetit, pussillinen rintamerkkejä, t-paitoja, tyyny ja kaikenmaailman muuta tilpehööriä. Ja aina piti ostaa niitä ulkolaisia lehtiä Okej, Bravo ja mitä niitä nyt olikaan... jos vaan oli yksikin kuva pojista :) Olin noin puoltoista vuotta sitten jenkeissä ja siellä tepastellessa huomasin ilmoituksen että Jordan Nightilla olis ollut keikka viikon päästä. Kyllä pikkasen harmitti kun ei oltu enää silloin siellä. AIVAN VARMASTI OISIN MENNY KATTOMAAN NOITTEN IHANIEN MUISTOJEN KUNNIAKSI :heart:
 
kop
:heart: Myönnän ihan avoimesti että edelleen olen NKOTB fani vaikka vuonna '94 lopettivatkin yhtyeenä.Mutta edelleen jaksan olla heistä kiinostunut,ja seuraillutkin heidän tekemisiään netin kautta sekä tilaillut Jordanin,Joeyn ja Dannyn soolo tuotantoa Amerikasta asti(koska täältä niitä ei ikävä kyllä saa).
Olin noin 14-v. kun must tuli kyseisen yhtyeen fani ja Jordan ehdoton lemppari :heart: Totta kait vuosien varrella fanius muuttunut toisen laiseksi kuin silloin joskus teini-ikäisenä.Mutta fanius ei vain mulla lopu kovinkaan helposti vaikka yhtye/bändi/artisti lopettaisikin musan teon yms...
 
kop
Edelleen tykkään niin sanotuista "poika" bändien musasta,kuuntelen myös paljon muunkin laista musaa.
Se hyvä että jokaiselle löytyy jotankin musa maailmasta,kun niitä musa tyylejä on jokaiseen lähtöön... =)
 

Yhteistyössä