neuvon äitiä lasten kasvatuksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmu"

Vieras
tai siis äiti on ihan kädetön,ei saa mitään kuria normi pojilleen,itellä on adhd lapsi ja on joutunut kyllä lukemaan kasvatustietoa olan takaa ja myös käytännössä tekee töitä hirveästi(molemmilla ala-aste ikäisistä kyse).

itteäni ärsyttää kuunnella valitusta siitä kun muksu ei tuu koulusta sovitusti kotiin vaan menee kavereille(on sovittu että menee kotiin tekee eka läksyt), mitä tekee äiti no mäkättää hetken ja vetäytyy sitten omiin juttuihinsa=ei siis oikeesti tee mitään. lapsilla ei oo mitään seuraamuksia mistään,paitsi jankutus! lapsia ei myöskään kehuta eikä kannusteta,ainoastaan mäkätetään hetki jos tekevät väärin.

kyllästyttää äitin vinkuminen:mitä mä teen,ei ne tottele mua.

niin ei ja mistähän johtuu?

ärsyttä äminusta asian pitäisi olla niin päin että mä voin kysyä äidiltä neuvoa eikä niin että äiti multa.

sama homma oli joskus parisuhde jutuissa,äiti avautui mulle parisuhteensa ongelmisa :O just niinhä sen kuuluu mennä

Mulla ollut sama juttu aina eikä äiti edes tee mun neuvojen mukaan. Lopulta siskot huostaanotettiin 12- ja 13-vuotiaina kun ryypiskelivät kaupungilla.

Äidillä on kyllä mies mutta minä olin se perheen auktoriteetti. Siskojen mielestä isäpuolella ei ollut oikeutta komentaa heitä ja äiti teki mitä siskot käski. Kun muutin pois kotoa, koko homma karkasi käsistä.

Nyt siskot ovat 18- ja 19-vuotiaita ja elämänhallinta ihan hukassa. Molemmilla vuokrarästejä ja luottotiedot mennyt. Nuorempi on yh-teiniäiti ja molemmat ovat työttömiä.

tollanen meidän äiti on aina ollut eikä isä oo sen parempi,ollaan me kaikki ihan kunnollisia ihmisiä tähän asti(5aikuista sisarusta,muttei se vanhempien ansiota ole ollut).