M
maiggeli
Vieras
Tilanne on seuraava, sain vauvan 2vkoa sitten, pyysin jo etukäteen kotiapua sossulta, koska olen nyt kolmen lapsen yh. No, kotiapua on tulossa, mutta eilen kun käytiin vauvan kanssa neuvolassa, neuvolantäti oli heti soittanut sosiaalityöntekijälleni ja kertonut että olen "omituisen hyväkuntoinen". Mitä lie tarkoittaa, olisikohan pitänyt mennä pesemättömänä ja keppien kanssa neuvolaan, kun meninkin reippaana ja meikattuna sinne...
Eli onko muka neuvolantädillä oikeus soitella asioistani sossulle, kun mitään vikaa ei ole, ei minussa eikä vauvassa? Vauva kasvaa hyvin, on oikein tyytyväinen tapaus muutenkin, ei olla siis mitään ls-tapauksia vaan ihan vaan kotiapua olen pyytänyt. Jäi hieman p***a maku suuhun, että uskaltaakohan enää sinne neuvolaan mennä kun ei näköjään tällaisena kelvata.
Eli onko muka neuvolantädillä oikeus soitella asioistani sossulle, kun mitään vikaa ei ole, ei minussa eikä vauvassa? Vauva kasvaa hyvin, on oikein tyytyväinen tapaus muutenkin, ei olla siis mitään ls-tapauksia vaan ihan vaan kotiapua olen pyytänyt. Jäi hieman p***a maku suuhun, että uskaltaakohan enää sinne neuvolaan mennä kun ei näköjään tällaisena kelvata.