E
en jaksa etsiä muualta
Vieras
otetaanko neuvolasta yhteyttä kun esim. yksivuotisneuvola lähestyy vai pitääkö aika varata itse. Miten ne neuvola-ajat menee 1v jälkeen, onko seuraava 1.5v vai mikä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:ite pitää varata, samoin hammashoito.
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:ite pitää varata, samoin hammashoito.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:ite pitää varata, samoin hammashoito.
Mites eka hammashoitokerta? tuleeko automaattisesti kutsua vai pitääkö älytä ite varata? Minkä ikäisenä eka on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ite pitää älytä varata aika, neuvolassa saattavat sanoa ja eka yleensä vuoden ikäisenä ja toinen 2 vuoden, mutta nämä ei ole pakollisia. 3- vuoden neuvola on sitten pakollinen, sinne varmaan tulee kutsu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:ite pitää varata, samoin hammashoito.
Mites eka hammashoitokerta? tuleeko automaattisesti kutsua vai pitääkö älytä ite varata? Minkä ikäisenä eka on?
Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:Meillä neuvolasta annettiin aikoja 1,5 vuotiaaseen asti ja 2 vee neuvolaan varataan itse aika mutta eikös 1 vuotis neuvolan jälkeen ole muissa kunnissa 1v3kk neuvolaa kun pitäisi se rokotuskin saada...?Hammas lääkärille tuli meidän kunnassa kutsu ensin puoli vuotiaana sitten puolitoista vuotiaana ja seuraavan kerran mennään kolme vuotiaana ja sieltä tulee kutsu aina ei tarvi ite miettii...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:Meillä neuvolasta annettiin aikoja 1,5 vuotiaaseen asti ja 2 vee neuvolaan varataan itse aika mutta eikös 1 vuotis neuvolan jälkeen ole muissa kunnissa 1v3kk neuvolaa kun pitäisi se rokotuskin saada...?Hammas lääkärille tuli meidän kunnassa kutsu ensin puoli vuotiaana sitten puolitoista vuotiaana ja seuraavan kerran mennään kolme vuotiaana ja sieltä tulee kutsu aina ei tarvi ite miettii...
Täällä rokotus saadaan 1v neuvolassa.
Ei 10 kk neuvolaa ole. On 8 kk neuvola ja seuraava on 1 v.Meillä varattiin 10kk neuvolassa aika 1v neuvolaan.