[QUOTE="vieras";23759003]Käytän itselläni ja lapsellani ehjiä ja puhtaita vaatteita,olen siis nipo.
En möyri itse multakasassa ennen asioille lähtöä,olen siis rajoittunut ja mulla on huono itsetunto.
Olen opettanut lapselleni,että ihmisten ilmoille mennään siistinä. Lapseni ei siis saa kokea luonnon ihmeellisyyttä,ei nauttia kesästä eikä kyntää naama edellä kevätojassa jos siltä tuntuu. Sillähän ei ole mitään väliä jos näitä tekee ennen kauppareissua erilliset pihavaatteet päällä tai kauppareissun jälkeen. Vain se on tärkeää että lapsi saa elämyksen siitä miltä tuntuu lähteä reikäisissä ja paskaisissa liian pienissä rytkyissä istumaan neuvolan odotusaulaan. Muuten on lapsuus pilalla.
Oikeesti,jos joku haluaa olla siisti ja puhdas,niin se hänelle suotakoon. Suotakoon myös samalla tavalla oikeus kulkea epäsiistinä ja ryysyisenä,jos siitä saa iloa itselleen. Kukin tehköön miten tykkää. Alkaa vaan olla aika kaukaa haettuja nää pelottelut siitä miten kieroon lapsi kasvaa,jos on puhtaat vaatteet. Vanhemmat on saletisti köyhistä perheistä ja traumaisia.[/QUOTE]
Näin juuri
Ja ihmetyttää kommentoijat, joiden mielestä asiaa ei saisi kommentoida tai arvostella. Puhtaus ja siisteys on minusta ihan normikasvatusta joka ei liity milläänlailla varallisuuteen tai näyttämisen haluun.