Hyvä
Madicken04, puolustit meitä ei niin täydellisiä äitejä
Mutta se on niin totta että miksi siitä neuvolakäynnistä pitäisi stressata? Onko se just sitä kulissia, että jos sattuu toinen äiti olla siellä, niin näkeepähän että meidän poika on puettu hilfigerin paitaan ja capin lierihattuun. Ja sitten todellisuudessa omistetaan vain yhdet merkkivaatteet ja nekin ostettu kirppikseltä, mutta ne täytyy laittaa ihan pakosti päälle että muut varmasti näkee että meillä ei kitsastella lasten vaatteissa... ööh. vai mikä siinä on.
Kyllä meillä siisteissä vaatteissa ja huom
silitetyissä vaatteissa liikutaan vaikka oliskin reikä ja liian pieni!! saako siitä edes pointseja??
Voipi olla että meidän poikia näkyy paikallisessa kaupassa tuon näköisinä tänään. Jos saan rohkeutta kerättyä että en mene kotiin vaihtaa edes niitä vähän uudempia takkeja päälle... kaupantätit kyllä meidät tuntevat, joten he tietävät ettei tuo ole normaalia meillä, mutta ne asiakkaat.. jos siellä on vaikka ap:n kaltainen ihminen joka sitten arvostelee meitä.
Niin ja piru vie... me ollaan tänään liikkeellä tuolla kymmenen vuotta vanhalla työjuhta-autolla.. mies vei mun auton tänään ja mä joudun tyytyy tuohon huonoon autoon. Kehtaankohan mä sillä ajaa, jos joku luulee ettei meillä ole varaa parempaan, se kun on vielä likainenkin...?? ööh
:xmas: