Alkuperäinen kirjoittaja zuku:no kyl mäki olisin loukkaantunu.. ei tuollaista sanota edes vitsillä!
Mites teillä muuten.. onko yöt rauhoittunu?
Hei
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:no kyl mäki olisin loukkaantunu.. ei tuollaista sanota edes vitsillä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:no kyl mäki olisin loukkaantunu.. ei tuollaista sanota edes vitsillä!
Hei! Kiitos kysymästä...vaiheessahan me vielä mennään mutta...uskallankohan edes ääneen mennä sanomaan, no - sipisen sulle...*me sitten mentiin ja lyhennettiin rakkaan keskimmäisemme päikkäreitä tuntiin - siis tämä meidän yökiitäjämme :heart: - ja nyt on muutamana yönä siirtänyt vaelteluaan myöhemmäksi eli tuonne aamu neljän viiden hujakoille...
...ja mies on jopa saanut parina yönä nukkua omassa sängyssään minun kainaloisena...*...Mutta shh...ei vielä riemuita...mä en ainakaan uskalla... Toiveikas kyllä olen...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Ihana, mut joo ei kerrota ääneen!! :hug:![]()
Ja tuo on mitä parhainta "unilääkettä" et isukki on saanu nukkua mamman viekussa :heart: