Neuvolassa koettua...:(...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätsmaruu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
no kyl mäki olisin loukkaantunu.. ei tuollaista sanota edes vitsillä!
Mites teillä muuten.. onko yöt rauhoittunu?

Hei :)! Kiitos kysymästä...vaiheessahan me vielä mennään mutta...uskallankohan edes ääneen mennä sanomaan, no - sipisen sulle...*me sitten mentiin ja lyhennettiin rakkaan keskimmäisemme päikkäreitä tuntiin - siis tämä meidän yökiitäjämme :heart: - ja nyt on muutamana yönä siirtänyt vaelteluaan myöhemmäksi eli tuonne aamu neljän viiden hujakoille...:)...ja mies on jopa saanut parina yönä nukkua omassa sängyssään minun kainaloisena...*...Mutta shh...ei vielä riemuita...mä en ainakaan uskalla... Toiveikas kyllä olen...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
no kyl mäki olisin loukkaantunu.. ei tuollaista sanota edes vitsillä!
Mites teillä muuten.. onko yöt rauhoittunu?

Hei :)! Kiitos kysymästä...vaiheessahan me vielä mennään mutta...uskallankohan edes ääneen mennä sanomaan, no - sipisen sulle...*me sitten mentiin ja lyhennettiin rakkaan keskimmäisemme päikkäreitä tuntiin - siis tämä meidän yökiitäjämme :heart: - ja nyt on muutamana yönä siirtänyt vaelteluaan myöhemmäksi eli tuonne aamu neljän viiden hujakoille...:)...ja mies on jopa saanut parina yönä nukkua omassa sängyssään minun kainaloisena...*...Mutta shh...ei vielä riemuita...mä en ainakaan uskalla... Toiveikas kyllä olen...:)

Ihana, mut joo ei kerrota ääneen!! :hug: :D
Ja tuo on mitä parhainta "unilääkettä" et isukki on saanu nukkua mamman viekussa :heart:

Ihana, mut joo ei kerrota ääneen!! :hug: :D
Ja tuo on mitä parhainta "unilääkettä" et isukki on saanu nukkua mamman viekussa :heart:

Toi on niin totta :)! Me kyllä oltiin molemmat aivan ihmeissämme sen ensimmäisen yön tiimoilta...ei sitten oikein kunnolla osattu edes nukkuakaan, kun koko ajan tietty ooteltiin, että milloinka se ravaaminen alkaa :headwall: ...eikä varmaan aivan heti kyllä oikeesti osatakaan, mikäli yöelomme nyt normalisoitumaan päin olisi...sen verran pitkä putki menossa. Mutta mä ite olin niin tärinöissäni siitä, että mies sai kerrankin nukkua kunnon sängyssä :) ja hitusen paremmalla mielellä lähteä ajoon tekemään pitkää päivää...

Yhteistyössä