Neuvolantäti kysyi jälkitarkastuksessa

  • Viestiketjun aloittaja Mamma2poikaa
  • Ensimmäinen viesti
Mamma2poikaa
Että onko minusta tuntunut että kohtu olisi alempana kuin ennen...Se sanoi että tuntuu kuin olisi normaalia alempana,mutta sanoi sitteen että jospa sulla on alempana kun olet noin pieni...Mikä voi olla?!!!En millään usko että joku kohdunlaskeuma olis mahdollinen..Pitäiskö vielä soittaa ja kysyä neuvolantädiltä että mitä meinas ja et jos sais lääkärin tutkiin...?!!!Ei ole oireita..Ekan kerran kun kokeiltiin miehen kaa sekstailla niin kävi kipeetä..Ooteltiin pari vkoa niin ei enään tuntunut..Mutta kun käytettiin dildoa niin tuntui oudolta...Tosin dildo oli uusi...
 
Mamma2poikaa
No mä en ite ole huomannu ainakaan mitään vaivoja..Tilasin nyt lääkärille ajan...Täällä on neuvolantätit käynyt kurssin että voivat tehdä jälkitarkistuksia...Pieni paikka ja taitaa olla lääkäreistä pula...Pelottaa vain kun luin netistä että voidaan joutua leikkaan kohtu pois ja se olis pahinta mitä voin kuvitella itelleni tapahtuvan,koska just olen tajunnut miten paljo rakastan lapsia ja haluan ainakin yhden vielä lisää!Ehkä jopa kaksi lisää!Mutta nyt sitte saaki pelätä että voiko enään saada lapsia..Se on ollut pelkoni jo jostain ylä-asteelta asti..Onneksi olen jo kuitenkin kaksi lasta maailmaan saattanut..Minulla pitäisi ainakin olla lantionpohjalihakset kunnossa kun harrastin ennen raskautta ja jonku aikaa raskauden aikanakin itämaista tanssia...21.8 on lääkäri aika vasta..Toivottavasti ei ole mitään ihmeempiä..Siihen asti saa pelätä ja itkeskellä..
Mies lääkärin olisi saanut tälle pv mutta minä en mieslääkärille mene monestakaan syystä..Yksi on että ovat todellakin kovakouraisempia..Ja tämä lääkäri jonka sain on tietääkseni enemmänkin äippäpolilla vieraillut lääkäri...
 
minulla on vähän samanlainen ongelma,
mulla ei ole mitään ongelmaa tai oireita omasta mielestä mut jälkitarkastuksessa lääkäri sanoin et kohtu on alempana ja laittoin lähetteen gynelle, sinne sain ajan 21.8 et sinne asti täytyy odotella et mitä tuleman pitää en tosiaankaan haluais et kyseessä olis laskeuma sillä tarkoitus olisi viel kolmas lapsi ainakin tehdä, meillä jo 2tyttöö..
niin synnytyksestä on kulunut 2kk nyt
 
Pakko kommentoida... Et voi yleistää, että mies lääkärit olisivat kovakouraisempia. Minulla on taas enemmän hyvää kerrottavaa mies lääkärin tekemästä sisätutkimuksesta kun nasten tekemänä.
Omalla paikkakunnallani on viisi miestä ja kaksi nais gyneä ja kummallekkaan naiselle en mene. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 23:05 vieras kirjoitti:
Meillä jälkitarkastuksen teki lääkäri sulla terkkari? Mulla nykyään epämukava tunne emättimessä,painontunnetta epäilen kohdunlaskeumaa. Pitää huomenna varata aika lääkäriin. :\|
No tänään sit kävin lääkäris ja niinhän mun kohtu oli lievästi laskeutunut :'( Nyt ensin jumpparille joka neuvoo "harjoituksia" ja jos ei auta sit gynelle. Meil lapsiluku kyl täynnä, et kohdunpoisto ei haittaisi.
 

Yhteistyössä