M
maksaa?
Vieras
Jos neuvolasta varataan aika lääkärille, joka poikkeuksellisesti ottaakin vastaan kaupungin lääkäriasemalla niin maksaako käynti sen 11 euroa mitä se lääkäriasemalla normaalisti maksaa vai onko se ilmainen niinkuin neuvolassa? Kenelläkään tietoa/kokemusta Tampereella tai jossain muualla? Ei huvittaisi turhasta maksaa kun käynti ei ole akuutti.