Alkuperäinen kirjoittaja ansku88:Niin moni ei ajattele kun rupeaa hankkimaan lasta et pystyykö elättämään. Mut itse olen siitä 100% varma.. Ja tiiä pystyykö sitä pitkään aikaan tai edes koskaan menee töihin, ku ei kerran ehkäisyä käytetä, niin saattaa olla et olen montakin vuotta kotiäitinä. Ja se oliskin se unelmien täyttymys.. Lapsia saa tulla niin monta ku on tullakseen. Sit sen jälkeen kun niitä ei enää tule, niin sit miettii lähteekö opiskelemaan ja mitä.. En minä ainakaa ota siitä asiasta ressiä.. Olisha se tottakai mahtava ku olis kerinny ammatin hommaamaan, mut eiköhä se näin kumminki oo paras..![]()
Ihana kuulla tällaisia kommetteja! :hug: Kyllä on oikeus kotiäityteen ja lapsiin, itse kans en aio kyllä lähimainkaan, jos terveenä saan olla, turhia rajoitteita asettaa! Jos kerran saan lahjan, miksen ota vastaan! Lapsi on lahja.Uskon että rankempaa mulla työelämäs ois, vuorotyöt ja vastuullinen työ... Toki hyvä silti että jos on työkokemusta tai koulutusta, jos sattuu käymään, että ei saakaan jatkossa lapsia, monelle kun tulee luontaisesti jotain esteitä, vaik haluiskin.