Neuvola Riihimäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirkku

Vieras
Hei!
Onko ketään, joka on asioinut Riihimäen neuvolassa?? Olisiko vinkkejä, mikä neuvolatäti olis mukava? Puhelimessa vastas joku hieman epämiellyttävän tuntuinen vanha rouva, jolle ""jouduin"", kun en tiennyt kenelle olisin halunnut... ja jotenki tuntui, että hän on leipääntynyt työhönsä. Mulle tää on eka raskaus ja kaikki on epävarmaa ja hämmentävää, joten haluaisin kärsivällisen ja mukavan tädin.. :-)

Hei!

Asun myös Riihimäellä ja odotan nyt ensimmäistä lastamme. Tänään on rv 21+0 ja juuri rakenneultrasta tulimme. Neuvolan tädit määräytyvät sen mukaan, mihin ""soluun"" kuulut. Eli me kun asumme länsi-Riihimäellä niin meillä on Irma niminen neuvolantäti =) Hän on ainakin hirmu mukava.

Minä sain valita sen takia, koska anoin siirtoa Riksuun, asun Hausjärven puolella. Kumpikaan näistä teidän ""tädeistä"" ei osunu mulle.. Mutta katsotaan miltä tämä minun neuvolatäti vaikuttaa viikon päästä on aika hänelle. :-) Voihan hänkin olla ihan kiva, ensivaikutelmasta huolimatta.. :-O

Neuvolatäti tosiaan määräytyy sen mukaan, missä päin kaupunkia asustelet. Itselläni kokemusta Hilkka-nimisestä neuvolatädistä, joka on todella mukava ja rento. Puhelimessa saattaa ensi kuulemalta kuulostaa vanhalta ja leipääntyneeltä, mutta henk. koht. käynti kertoo aivan toista! Ihana ihminen!

Yhteistyössä