Neuvokaas rouvat vähän... (parisuhdeasiaa)

Olen ollut reilu puoli vuotta suhteessa miehen kanssa joka on ollut seitsemisen vuotta sinkkuna. Joitain epämääräisiä pikku suhteita lukuunottamatta mutta ei siis mitään vakavempaa...

Meillä kaikki alkoin todella hienosti, nähdään useita kertoja viikossa ja vietetään öitä toistemme luona.

Myönnän että ehkä olen liikaa ahdistanut ja pyytänyt vähän väliä että josko nähtäis yms.

Nyt mies alkaa laittaa takapakkia ja haluaa omaa aikaa ja miettiä asioita. Rakastaa mua kuulemma edelleen yms. Huomenna saan tuomion kun on muutaman päivän miettinyt asiota ilman työkiireitä joita hänellä on oikeasti paljon!!

#&%?$!* ihana mies, mutta ilmeisesti ollut liian kauan yksin joten vaikeaa ilmeisesti rakentaa suhdetta jossa oikeasti ollaan vakavissaan.

Pelkääkö se, vai ei enää vaan osaa...?

Mä niin tahtoisin tän miehen ja oon valmis antaa välimatkaa että pikku hiljaa rakennettais suhdetta hänen vauhdillaan...

Mielipiteitä vaan kaipaisin että miten luulette mun käyvän...? Onko jollain samantapaisia kokemuksia? Hänellä 9 v. poika ja mulla 5 v. tyttö joten lapsetkin on jo sotkettu aika pahasti tähän...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:45 Maura kirjoitti:
niiku parisuhteessa muutennii... tillaa kummallekkii omana ihtenää ja keskustelluu.. Sillä piäsöö pitkäle.Ei miusta kuulostanu mitenkää pahalta vielä ku halluu ajatella
No se on kyl totta ettei tosissaan suoraan antanu rukkasia... Hirveetä tällänen odottaminen... Viime yön jo nukuin huonosti ja viel olis yx edessä... Aika suorastaan matelee.... :(

Koko ajan tekis mieli ahistella textareilla edes, mut tiedän että se hermostuu siitä entisestään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:55 Anni kirjoitti:
Jos on lapsia, ei kannata heitä siihen sotkea, ennen kuin suhde on vakaa ja kummatkin on sitä mieltä, etää tässä nyt tosissaan ollaan.
Mä epäilen että tää tuli tälle miehellekin ihan nurkan takaa... Mutta silti olet oikeassa. Onnex ei nyt mitään "uusioperhe" kuvioo vielä ollu. Välillä viikonloppuisin tehtiin lasten kanssa yhdessä jotain...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:05 Apple kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:55 Anni kirjoitti:
Jos on lapsia, ei kannata heitä siihen sotkea, ennen kuin suhde on vakaa ja kummatkin on sitä mieltä, etää tässä nyt tosissaan ollaan.
Mä epäilen että tää tuli tälle miehellekin ihan nurkan takaa... Mutta silti olet oikeassa. Onnex ei nyt mitään "uusioperhe" kuvioo vielä ollu. Välillä viikonloppuisin tehtiin lasten kanssa yhdessä jotain...
toivottavasti asi selviää pian, voimia! tiedän, et epätietoisuus on ikävää. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:07 Anni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 17:05 Apple kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:55 Anni kirjoitti:
Jos on lapsia, ei kannata heitä siihen sotkea, ennen kuin suhde on vakaa ja kummatkin on sitä mieltä, etää tässä nyt tosissaan ollaan.
Mä epäilen että tää tuli tälle miehellekin ihan nurkan takaa... Mutta silti olet oikeassa. Onnex ei nyt mitään "uusioperhe" kuvioo vielä ollu. Välillä viikonloppuisin tehtiin lasten kanssa yhdessä jotain...
toivottavasti asi selviää pian, voimia! tiedän, et epätietoisuus on ikävää. :hug:
Enemmän kuin ikävää.. Itku koko ajan kurkussa... Pyörittelen puhelinta kädessä, pää halkee, tuijotan kelloa...

IHAN HIRVEE FIILIS....!
 

Yhteistyössä