Neuvokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ukko

Vieras
Neuvokaa minua. Olen naimisissa ja nyt suunnittelen vierasta panoa. Pantava nainen olisi valmiina mutta omatunto hiertää vastaan. Mitä teen ? Nainko ja syytän itseäni lopun ikääni vai jätänkö tuon toisen naisen ja olen puhtaalla omallatunnolla vaimoni kanssa? Eroa en ota.

Minä annoin yhden ukkomiehen naida ja niinhän siinä kävi, että vaikka se aluksi sanoi ettei ota eroa missään nimessä (enkä minäkään sitä halunnut), niin nyt me olemme rakastuneita ja hän haluaakin naimisiin kanssani.

Eli tuollaisella ""panolla"" saattaa olla suurempia vaikutuksia elämääsi kuin yhtäkkiä kuvittelisi. Tai sitten se saattaa jäädä vain siihen yhteen kertaan. Jos oikeasti rakastat vaimoasi, älä mene tekemään tyhmyyksiä.

Vedä kovat kännit ja nai sen piikkiin. Vaikka käry kävisi et tietäisi tapahtuneesta mitään. Koomassa kotiin niin ei vaimokaan huomaa mitään. Melaa mekkoon kun vielä ehdit.

Mitä järkeä edes harkita panisko toista naista. Miksei ihmiset ymmärrä, että kun aloittaa suhteen, pitää olla uskollinen ja luottamuksen arvoinen. Jos haluaa panna kaikkea mikä liikkuu, voisi vain ihan rauhassa pysytellä sinkkuna. Uskon että se toinenkin osapuoli pysyisi mieluummin sinkkuna, jos ennen suhteen aloittamista kerrottaisiin, että vaihdot ovat suhde ja pettävä rakas, tai ei suhdetta.

Näytä äijä, että sussa on munaa ja jätä panematta! Jokainen luuserimies sen vieraan panon pystyy tekeen, mutta ne jotka siitä pystyy kieltäytyyn, on tosimiehiä.

Yhteistyössä