neuvoja (parisuhdeasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solmukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

solmukka

Vieras
mä en enää voi sietää miestäni. mietin ainakin pari kertaa viikossa eroa. mutta sitten jos ajattelen että eroaisin ja mies löytäis toisen naisen, en pystyis sietämään sitä mun sydän särkyis. eli mulla on silti tunteita sitä kohtaan vai mitä? mä taidan olla aika solmussa.. enkä tiedä miten ne saan auki...

Olet listannut jäämisen hyvät ja huonot puolet sekä eron hyvät ja huonot puolet?

Olet puhunut ristiriitaisista tunteistasi miehesi kanssa? Kauanko olet tuollaisessa ristiaallokossa elänyt ja mikä sen aallokon aloitti?

[QUOTE="Vieras";24900371]Olet listannut jäämisen hyvät ja huonot puolet sekä eron hyvät ja huonot puolet?

Olet puhunut ristiriitaisista tunteistasi miehesi kanssa? Kauanko olet tuollaisessa ristiaallokossa elänyt ja mikä sen aallokon aloitti?[/QUOTE]

en ole oikeastaan mitään kovin selkeää listaa laatinut mitä en olis suutuspäissäni tehnyt... olen hieman jotain yrittänyt puhua hänelle mutta hän aina sanoo että ei puhuta nyt puhutaan myöhemmin... saa sillä tavalla lykättyä asiaa ettei tarvis puhua... varmaan kohta 3-vuotta ollu tänlaista... alkoi suurinpiirtein niihin aikoihin kun lapsi syntyi...

No ensin teet ne listat ja näytät ne miehellesi. Viet sitten lapsen yökylään ja varaatte illan aikaa keskusteluun. Siitä se lähtee, johonkin suuntaan.

Myös perheneuvolaa, PANK:ia tai muita terapioita voi harkita jos keskustelu kahdestaan ei kerta kaikkiaan onnistu.

Täällä vähän sama tilanne, mutta ei ole kestänyt noin kauaa (ainakaan pääasiallisesti). Musta tuntuu et meidän suhde on ihan solmussa eikä vaan pystytä puhumaan mistään.

Jotenkin vain yleisesti paha olla ja haluaisin tauolle. En välttämättä lopullista eroa, mut haluaisin olla erossa vähän aikaa ja kokeilla miltä tuntuu.

Meillä kolme lasta ja en haluaisi niiden oppivan et parisuhde on tällaista... huoh

mä olen joskus miettinyt että jospa mä vain olen jotenkin yliherkkä mitä jos parisuhteen kuuluu vain olla tällaista?

toisaalta eikä se ole tarkoitus että mies saa naisensa tuntemaan itsensä täysin epäonnistuneeksi ja huonoksi?

hei ap mulla oli tuossa vielä 1-2kk sitte JUST TOLLANEN fiilis! mut ite yritin saada itteni pitämään miehestä enemmän (joo kuulostaa tyhmältä) mutta loppujen lopuks...hyvin menee nyt :) miettimällä asioita, että oikeastaa asiat onkin ehkä sittenkin tosi hyvin, huomaa kattelevansa ympärille vähä eri silmin! tsemii sinne!

silloin tällöin tulee hetki kun ajattelen että nojoo olipas se mies tänään aika kiva ja kyllä tämä päivä menikin sitten hyvin ehkäpä tämä tästä... Sitten voipi taas seuraavana päivänä olla kaikki taas toisin.. sitten se sama helvetti taas alkaa... mies huutaa mulle kaikesta ja kokoajan.. me ollaan kokoajan tiellä ja vaivaksi sille.. en ymmärrä miksi se niin kovasti sitten halusi meidät tänne jos me kerta ollaan vaan vaivaksi..

ap oot aika samis mun kanssa :D

meillä alkanut ongelmat siitä kun esikoinen syntyi 3v sitten ja nyt eletään vuoristorataa. mies haluaa jatkaa ja minä pähkäilen mitä itse haluan.

ensi viikolle onneksi ensimmäinen aika parisuhdeterapiaan perheneuvolaan.

Yhteistyössä