neuvoja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilda

Vieras
olemme muuttamassa yhteen, mies muuttaa minun luo. Molemmat olemme eronneita miehellä lapsi, itselläni ei. Pidän valtavasti miehen lapsesta enkä koe häntä suhteemme rasitteena. Kaikenlaista aina touhutaan yhdessä kun lapsi on isänsä luona. Mutta yhteen muutto mietityttää toisaalta ihanaa vihdoin saman katon alle yhteisestä elämästä tulee totta, mutta toisaalta pelottaa, miten pärjäämme. Olen sinkku aikanani tottunut yksin oloon ja omaan elämääni. Takana 15 vuoden parisuhde eli suhteessakin osaan elää ja nautin parisuhteesta, sinkkuna olo ei sovi minulle. Haluaisin saada neuvoja miten yhteis elämänne on lähtenyt käytiin, mitä pitää huomioida ja mistä asioista pitää sopia etukäteen. Murehdin ehkä turhaan....

Ota rauhallisesti. Vaikeuksia odotettavissa koska sinun kotiin muutetaan. Jospa teillä voisi olla ihan uusi paikka. Helposti sinun kodistasi jää tulematta hänen kotinsa. Muuttaako lapsi? Paha paha. Ei näytä hyvältä. Sinulla on omat tottumukset. Saat olla tosi tarkkana, että jotenkin luonnistuu.Itse en voisi moista edes ajatella. En ikinä sietäisi, että mies tulee kotiini, jopa lapsineen. Tavataan vuoden päästä tällä palstalla.

Yhteistyössä