A
ahdistus
Vieras
Eli tilanne tämä: haluisin eron, mutta mies ei vaan ymmärrä. Meillä on 3 lasta 1v., 5v., ja 11v. Mies on aina pahalla päällä ja saa ihme raivareita välillä. Kun yrittää keskustella sen kanssa, mikä painaa niin siitä ei tuu mitään. Hermostuu vaan siitäkin. Ei ole juuri ollenkaan lasten kanssa ja sanoo et ne saa pinnan kireeks
Säälitää lapset et niiden tarvii olla tällaisessa ilmapiirissä. Siksi olenkin tullut siihen tulokseen, et meidän olis helpompi olla lasten kanssa keskenämme. Mutta mies ei suostu (omat sanat) eroon (olemme avoliitossa). Ei suostu etsimään asuntoa ja kun sanoin, että me voimme muuttaa niin siihen kommentoi että lasten ei tarvitse vaihataa asuinpaikkaa. Olen samaa mieltä, että olisi kurjaa jos lapset joutuisivat muuttamaan. Ja olen ihan varma, että jos muuttaisin lasten kanssa ei mieskään tähän asuntoon jäisi...haluaa tehdä vain kiusaa.
Lapsia ei halua itselleen, mikä on onni minulle ettei siitä tarvitsisi riidellä. Vanhempia lapsia suostuisi tapaamaan/ottamaan tyyliin joka toinen viik.loppu, mutta pientä EI....hän haluaa tavata silloin kun hänelle sopii (MEILLÄ ja ei ottaisi luokseen kun on niin vaikeeta kun on pieni.
Mutta siis miten etenen asian kanssa???? Nyt asia jämähtänyt paikoilleen...ei suostu etsimään asuntoa, mutta sanoi ettei myöskään osallistu nyt vuokranmaksuun??? Itse olen vielä hoitovapaalla ja tulot pienet, enkä pysty yksin vuokraa maksamaan, enkä saa tukia kun mies asuu täällä vielä. Muutenkin uhkailee henkisesti minua monella tapaa... EI JAKSA ENÄÄN
Lapsia ei halua itselleen, mikä on onni minulle ettei siitä tarvitsisi riidellä. Vanhempia lapsia suostuisi tapaamaan/ottamaan tyyliin joka toinen viik.loppu, mutta pientä EI....hän haluaa tavata silloin kun hänelle sopii (MEILLÄ ja ei ottaisi luokseen kun on niin vaikeeta kun on pieni.
Mutta siis miten etenen asian kanssa???? Nyt asia jämähtänyt paikoilleen...ei suostu etsimään asuntoa, mutta sanoi ettei myöskään osallistu nyt vuokranmaksuun??? Itse olen vielä hoitovapaalla ja tulot pienet, enkä pysty yksin vuokraa maksamaan, enkä saa tukia kun mies asuu täällä vielä. Muutenkin uhkailee henkisesti minua monella tapaa... EI JAKSA ENÄÄN