Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tikru84:kannattaa mennä lääkäriin. mulle määrättiin odotusaikana aeriusta sekä joku nasonex(?) nenäsuihke ja viel jotku silmätipat.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Onko kellään kokemusta visiters (?) silmätipoista? Niitä mies toi apteekista ensi hätään, kun en päässy sinne lekurille... Kortisonia on ehkä 2cm:n kerros ihossa ja silti tekis mieli puukolla viiltää! :headwall: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Onko visine-silmätipat? ..ne oli ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa.
Mut käy lääkärillä hoitamassa lääkkeet kuntoon. Kyllä raskaanakin pystyy käyttämään allergialääkkeitä, mut ei kaikkia. Esim. Cetiritzin on niin vanha lääke (kertoi mun lääkäri juuri), että sitä voi raskauden aikana käyttää. Siis siitä on riittävästi näyttöä, ettei haittaa.
Niissä muissakin se haitta on siinä, ettei niitä ole pystytty riittävästi tutkimaan, mitä vaikutuksia niillä on raskauden aikana. Eli kun raskaana olevilla naisilla ei voida virallisesti teettää kokeita, tuloksia ja tietoa saadaan vaan sitä mukaa, kun ihmiset käyttää ja nähdään, mitä käy. :/ Mut siis välttämättä niilläkään ei monella ole yhtään mitään vaikutusta, sitä vaan ei tiedetä varmaksi.
Mut suunkautta otettavat on kuulemma vain niitä, joita tuo varoitus periaatteessa koskee. Eli nenäsuihkeet ja silmätipat pitäis olla ihan ok... Ja tosiaan, nuo perinteiset histecit yms. ovat ns. turvallisia (jos ne vaan jollekin auttaa...)
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Onko kellään kokemusta visiters (?) silmätipoista? Niitä mies toi apteekista ensi hätään, kun en päässy sinne lekurille... Kortisonia on ehkä 2cm:n kerros ihossa ja silti tekis mieli puukolla viiltää! :headwall: |O
Mitä kortisonivoidetta sinulla on? Sitäkään ei suositella käytettäväksi raskausaikana kovin suurilla ihoalueilla eikä pitkäkestoisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä olin siitä onnellisessa asemassa ettei raskausaikana tullut mitään oireita. Olen kuullut muistakin joilla on ollut näin.