Neuvoa näihin ovulaatioasioihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Eli minulla käytössä terolutit kp 15-25. Niillä kierto tasaantunut 28 päivään. Nyt otin ovulaatiotestit käyttöön selvittääkseni ovuloinko ylipäänsä lainkaan. Minulla on nyt kiertopäivä 13 ja tein ensimmäisen ovulaatiotestin. Se näytti kahta viivaa mutta testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva. Kuitenkin lähes yhtä tumma. Se tarkoittaa kai kuitenkin negatiivista, eli ovulaatio ei ole ihan vielä. Tarkoittaako tuo tulos kuitenkin sitä, että se ovulaatio olisi sieltä tulollaan? Mitä jos tikutan oviksen vaikka kp 15, kun minun pitäisi aloittaa terolutit. Eikö terolutit estä ovulaatiota tapahtumasta? Pitääkö minun siis jättää terot ottamatta jos ovis nyt tulee vasta parin päivän päästä? Enä jos ovulaatiota ei tule, kuinka monen kierron päästä pitää hakea sitten clomeja?

moi! Mulle gyne sanoi että 3 päivää oviksen jälkeen aloitetaan terot.
Testiviivan pitäisi olla ilmeisesti yhtä tumma tai tummenpi kuin kontrolliviivan. Itse käytän digitaalista ovistestiä, jolloin tuloksesta ei ole epäselvyyttä.

4.2 Viiva oli jonkin verran kontrolliviivaa hailakampi, eilen viiva oli ehkä aavistuksen vaaleampi kuin kontrolliviiva, oletin ovulaation olevan tulossa tänään. Myös limaa tuli eilen ja vatsassa nipisteli. Tänään viiva oli kuitenkin jo todella hento. Eli menikö se jo vai tuliko sitä lainkaan??

Siis mä olen nyt ihan sekaisin näiden ovulaatioasioiden kanssa. Kun nyt näytti eilen taas tummempaa kuin edellispäivänä. Ei tainnut tässä kuussa irrota lainkaan munasoluja, heittelee hormonit miten sattuu.

Yhteistyössä