Neuvoa kaivataan!!

Heips! =)
Mun kierto on ollut todella säännöllinen aina 28pv, viimeiset menkat alkoi 19.9. Kävin perjantaina tekemässä terveyskeksuksessa virtsatestin joka näytti silloin heikkoa positiivinen ja sit otettiin myös verikoe. Tänään vein uuden virtsanäytteen joka oli positiivinen mutta veriarvon tulos oli 187??

Sanottiin,että torstain pitää käydä antamassa uusi verikoe. Tulos pitäisi kuulemma olla tässä vaiheessa(laski vimppojen menkkojen alkamispv) 240-800?? Sanoi,että voi toi arvo sen takia olla niin matala,et kiinnittyminen on tapahtunutkin hieman myöhemmin.

Eli nyt itse kysymykseen...Onko keläänmuulla ollut tuo arvo noin matala ja ollutkin sit raskaana? Mulla kun ei ole mitään tietoa edes noista arvoista! :ashamed: En oikein uskalla positiivisesta virtsatuloksesta vielä iloita,kun toi veriarvo kerta on niin matala! :/ Kauheeta....ensin pompin kattoon ja nyt joudun sinne perjantaille odottamaan uutta veritulosta. Sit heti rupesin ajattelemaan,että eihän tää vaan ole jossainkohdunulkopuolella tai jotain muuta....Auttakaa ja antakaa vähän kokemuksia, jos niitä teiltä joltain vaan löytyisi..olisin todella kiitollinen ja tää paniikki vähän helpottaisi! =)
 
HCG-hormoni

* Human Chorionic Gonadotropin (HCG) eli istukkahormoni. Sitä alkaa erittyä raskauden alusta lähtien, ja juuri sitä raskaustesteillä etsitään virtsasta tai verestä.
* HCG-taso raskauden aikana: Advanded Fertility tai Birth and Babies.

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä HCG:määrä mIU/ml
kuukautisista

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000


http://metku.net/~pesu/faq.php


Menee nähtävästi tässä noi kaikki samaan syssyyn, kato tuolta linkistä paremmin, näät ton taulukon, kun meet sivua pikkasen alaspäin.

Toivottavasti jotai apua tästä sulle.
 
Sullahan on todellakin voinut hedelmöittyminen tapahtua myöhemmin ja siksi arvo vielä alhaisempi. Mulla ainakin ultran mukaan hedelmöittyminen ollut sillai, että seksiä e ole ollut ainakaan kolmeen päivään. Mutta näinkin voi olla.
Uskon, että arvo alkaa sinulla nousemaan ja kaek on ok. Toivotaan :hug:

Liekkö sait söperryksestä selvää...

*muoks*
Pakko selventää sulle ap hiukan. Siis siksi minullakin hcg arvo alussa matalampi, kuin piti, koska hedelmöittyminen tapahtuikin minun ovis laskuista myöhemmin.
Ei nyt oikein meinaa luonnistua tämä minulta :headwall: :headwall: , mutta toivottavasti ymmärsit. :ashamed:
 
Kiitoksia kovasti vastauksista! =) Mä toivon todella,että raskaana olisin vaikka tuo arvo noin matala onkin. Perjantaina selviää,et onko se lähtenyt nousuun..Luulisi että on, kun se pissaraskaustesti terveyskeskuksessa oli perjantaian HEIKKO positiivinen ja nyt tänään jo VAHVA positiivinen, niin sitä hcg olisi nousussa. Jotenkin ärsyttää kun olen paniikissa tosta arvosta eniwei.... :ashamed:
 
:hug: Odottavan aika on pitkä! Itse jouduin "pähkäileen" kans saman asian kanssa! Mulle gynekologi sanoi että nuissa voi olla suuriakin tapauskohtaisia heikkoja, tärkeintä on et nousee tasaisesti! Itekki olis tehny mieli juosta jtp verikokeessa..mut piti vain malttaa mielensä! sitten rv 6 kattoivat et ruskuaispussi näkyy (oli alamahakipua, ni ulrasivat, et on oikeassa paikassa), rv8 näkyi sydämen lyönnit! Nuo luvut on menkkojen mukaan, selvis myöhemmin ultrassa et on viikkoa nuorempi,et sikski nuo luvut oli alhaiset! jäitä hattuun ja :hug:
t:zuku + vaavi 21+4
 

Yhteistyössä