Neuvoa äitiysrahasta??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se menee joko verotusvuoden 2006 tulojen mukaan tai vaihtoehtoisesti viimeisen puolen vuoden ajalta. Minä valitsin viimeisen 6kk, olin saanut kokopäiväisen vakipaikan 7kk ennen äippälomalle jääntiä. Kannattaa miettiä kummassa on suuremmat tulot, suhteutetaan tietty, eli jos koko 2006 vuoden tulot joka kuulta lasketaan yhteen, niin ne jaetaan puoliksi että saadaan 6kk:n ajalta tarkka summa. Menikö vaikeaksi?
 

Yhteistyössä