Neulojat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Apua, tarvisin ISON ponchon ohjeen, neuloen kiitos, ei virkaten.

Sellainen reilu, mikä peittää sormenpäät ja peffan ja alta ei näy paita.
Oon ettin netistä mut en löydä kun jotain ihmemallisia :'(

Hei, ota kangasta mistä teet sen yllesi ja piirrä huopakynällä ääriviivat kankaaseen, leikkaa se irti ja rypytä reunat tasaisesti joka puolelta, sen jälkeen voit ommella saumurilla ne kiinni ja sitte liimaat tekstiili liimalla siihen päälle villa lankaa reilusti(ei kannata säästellä lankaa/liimaa) sen jälkeen annat kuivua pari päivää ja sitten se on valmis.

Hei, ota kangasta mistä teet sen yllesi ja piirrä huopakynällä ääriviivat kankaaseen, leikkaa se irti ja rypytä reunat tasaisesti joka puolelta, sen jälkeen voit ommella saumurilla ne kiinni ja sitte liimaat tekstiili liimalla siihen päälle villa lankaa reilusti(ei kannata säästellä lankaa/liimaa) sen jälkeen annat kuivua pari päivää ja sitten se on valmis.
Just, joten arvasin, että täältä saa aina apua, senkun kysyy! :rolleyes:

Tarviiko siihen ohjeen? Mä kyllä oon tehnyt ihan sovittaen päälle. Ootko katsonut novitan sivut? Tai kirjastossa suuren käsityölehden/modan vuosikerrat?
Ihanaa, joku NORMAALI ihminen! :kiss:

Kattelin Novitalta, ja siellä oli vähän hassuja, en viittis ihan palmikkoo tehdä, vaan ihan yksikertaisen. Kirjasto käymättä, hyvä vinkki kiitos!!! :D

Ihanaa, joku NORMAALI ihminen! :kiss:

Kattelin Novitalta, ja siellä oli vähän hassuja, en viittis ihan palmikkoo tehdä, vaan ihan yksikertaisen. Kirjasto käymättä, hyvä vinkki kiitos!!! :D

Mä tein ihan niin, että päätin ponchon ympärysmitan ja ryhdyin sitten neulomaan ihan oikeaa neuletta ympyrynä kavennukset tein samassa kohtaa vähitellen, yläosassa tiheämmin. Kannattaa isoon ponchoon valita ohut lanka ettei tosiaan ole painava.

[QUOTE="hemu";22203341]Niin tein tällaisen itselleni tuosta Rose Mohairista, tosi ison, eikä paina silti paljoa. Tämä laskeutuu nätisti ja olen saanut paljon kehuja, vaikka malli on tosi yksinkertainen.[/QUOTE]

Ihan kiva, mut näkyy läpi =)

Yhteistyössä