Nettitreffeistä ja ilmoituksen poistosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nelluska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nelluska"

Vieras
Eli olen löytänyt mukavan miehen netin treffipalstalta ja olemme käyneet kahdesti treffeillä. Mies sanoo että on tykästynyt minuun ja haluaa jatkaa tapailua vakavassa mielessä. Missä vaiheessa voisin olettaa että mies ottaa profiilinsa poissa palstalta? Miksi haluaa sen siellä yhä pitää? Voisinko jotenkin sievästi vihjailla asiasta vai odotanko että itse "älyää"? Missä vaiheessa olette ottaneet oman profiilinne pois?

itse olen treffaillut yhtä miestä jo 5 kertaa ja minulla on edelleen profiili netissä. En vaan ole jaksanut profiilia poistaa ja ei ole edes asia tullut puheeksi. En myöskään ole vastaillut enää profiiliini tulleisiin viesteihin. Jotenkin haluan vaan että tapailu muuttuu selkeästi vakavammaksi ennenkuin poistan profiilin

Minä poistin heti, kun ei siinä mitään järkeä ollut. Miehellä se siellä oli käyttämättömänä vaikka kuinka kauan ennen kuin muisti poistaa. Minä kyllä kolmannen tapaamisen jälkeen kysyin suoraan, että entäs nyt, onko vielä haku päällä vai onko tämä tässä. Ja siis alettiin seurustelemaan.

No mä taisin olla kihloissa, kun mies otti puheeksi jonkun ikivanhan netti-ilmon, että olisiko nyt sit viimeistään aika poistaa! Minä mitään ees muistanut tehneeni koko ilmoitusta, mutta näköjään oli mies ollut tarkkasilmäinen..:ashamed: Njuu, eipä ollut kovin kannattava ilmo, kun ei tuottanut mitään :D

Yhteistyössä