M
mies33
Vieras
asiallista keskustelua otsikon aiheesta. mitä mieltä ootte otsikon aiheesta ? millaisia kokemuksia teillä on seksistä chatissa, mesessä jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Olen samaa mieltä että puhelinseksi on ihanaa ja kiihottavaa jos molemmat osaa hommansa. Itselläni on paljonkin kokemusta puhelinseksistä ja monet naiset ovat sanoneet että osaan sen "lajin" hyvin. Jos sinua kiinnostaa leikkiä kanssani puhelimessa niin soitappa mulle.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474
Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Olen samaa mieltä että puhelinseksi on ihanaa ja kiihottavaa jos molemmat osaa hommansa. Itselläni on paljonkin kokemusta puhelinseksistä ja monet naiset ovat sanoneet että osaan sen "lajin" hyvin. Jos sinua kiinnostaa leikkiä kanssani puhelimessa niin soitappa mulle.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474
Alkuperäinen kirjoittaja GÖRAN:Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Olen samaa mieltä että puhelinseksi on ihanaa ja kiihottavaa jos molemmat osaa hommansa. Itselläni on paljonkin kokemusta puhelinseksistä ja monet naiset ovat sanoneet että osaan sen "lajin" hyvin. Jos sinua kiinnostaa leikkiä kanssani puhelimessa niin soitappa mulle.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474
Kiitos sinulle ihanasta puhelinseksituokiosta. Sinun äänesikin oli niin seksikäs. Tiesin heti, että tykkäät pojista. Toki vähän sattui kun imeskelit pallejani. Mutta se kun annoit minun työnnellä karvaiseen ryppyreikääsi, se oli tosi kiihottavaa. Kun otit spermani suuhusi ja lypsit kaluni tyhjäksi, tiesin, että et ensimmäistä kertaa ole meikäläisten kimpussa.
Soittelen pian uudestaan, rakkaani, ja sanon kavereillenikin, että he voivat soitella sinulle, kun kerran olet näitä alan miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Alkuperäinen kirjoittaja GÖRAN:Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Olen samaa mieltä että puhelinseksi on ihanaa ja kiihottavaa jos molemmat osaa hommansa. Itselläni on paljonkin kokemusta puhelinseksistä ja monet naiset ovat sanoneet että osaan sen "lajin" hyvin. Jos sinua kiinnostaa leikkiä kanssani puhelimessa niin soitappa mulle.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474
Kiitos sinulle ihanasta puhelinseksituokiosta. Sinun äänesikin oli niin seksikäs. Tiesin heti, että tykkäät pojista. Toki vähän sattui kun imeskelit pallejani. Mutta se kun annoit minun työnnellä karvaiseen ryppyreikääsi, se oli tosi kiihottavaa. Kun otit spermani suuhusi ja lypsit kaluni tyhjäksi, tiesin, että et ensimmäistä kertaa ole meikäläisten kimpussa.
Soittelen pian uudestaan, rakkaani, ja sanon kavereillenikin, että he voivat soitella sinulle, kun kerran olet näitä alan miehiä.
VoiVoi pikkusta. Voihan sitä tyydytyksen saada tuollenkin fantasioimallaOtan Osaa!
Hei homot, soitelkaa mulle, ette tule katumaan.Alkuperäinen kirjoittaja GÖRAN:Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Alkuperäinen kirjoittaja GÖRAN:Alkuperäinen kirjoittaja PuhSexMan:Olen samaa mieltä että puhelinseksi on ihanaa ja kiihottavaa jos molemmat osaa hommansa. Itselläni on paljonkin kokemusta puhelinseksistä ja monet naiset ovat sanoneet että osaan sen "lajin" hyvin. Jos sinua kiinnostaa leikkiä kanssani puhelimessa niin soitappa mulle.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474
VoiVoi pikkusta. Voihan sitä tyydytyksen saada tuollenkin fantasioimallaOtan Osaa!
Älä nyt suotta ujostele. Olethan niitä parhaita alan miehiä. Soittelen taas kunhan kaverini ensin lopettelee puhelunsa kanssasi.Näyttää siltä, että tykkäät meistä pojista tosi paljon.
Et pety!
Numeroni on 050-9366474