Nettimiehellä ei hampaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 1977
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="wieras";28430306]Naurettava syy jättää mies ton takia. Itelläni kans eräs sairaus jolle en itse mitään voi ja sen kertominen on vaikeeta varsinkin mahdolliselle kumppanille.Exääni asia ei haitannut ja hänen lisäkseen olen asiata kertonut yhdelle miehelle joka "jätti" minut 3vko sen jälkeen kun olin kertonut,en tiedä oliko syy se vai joku muu mutta jos en kelpaa tälläisena niin silloin ei kumppani ehdakas ole se oikea. Tee miehelle palvelus ja jätä hänet,saa hänkin ansaitsemansa naisen joka haluaa hänet joko hamapailla tai ilman,sellisena kuin itse on.[/QUOTE]

Siinä on järkevä kommentti - tuostyahan on kyse että toisen on kelvattava sellaisena kun on!

[QUOTE="vieras";28428404]sä oot vähän säälittävä. onko sulla kenties tekarit?[/QUOTE]

Kukahan tässä nyt on säälittävä...

Ap. on ilmeisesti jo 36-vuotias, joten ei todellakaan kannattaisi olla kovin ronkeli miesten suhteen. Monille miehille yli 30-vuotias nainen on jo jätekamaa ja suurin osa naisista todellakin alkaa näyttää parhaat päivänsä nähneeltä nelikymppisenä. Miehet säilyvät paremmin hormonaalisista syistä johtuen, ja lisäksi useammin pariutuvat nuorempien naisten kanssa, joten 40-v. naisen omassa ikäluokassa on jo lähtökohtaisesti jäljellä vain niitä, joissa on jotain pahasti vialla. Jos ulkonäkö silloin on ykköskriteerinä, on suuri riski päätyä suhteeseen hyvännäköisen mutta pinnallisen miehen kanssa, joka pian dumppaa sinut nuoremman ja paremman näköisen naisen takia.

Hmm.... Tavallaan kyllä ymmärrän, tekarit on aika ällöttäviä MUN mielestä. Yks sukulainen ottaa omansa aina joka välissä pois, semmoset limaset, kellertävät tekarit.. yörgh :x
Ja hampaaton suu muuten kun vauvalla ei ole mitenkään söpö näky..

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28428378:
pysy vaan sinkkuna, ei susta oo kenenkän avopuolisoksi eikä aviopuoliseksi. et sä kestä niitä oikeita ongelmia, joita suhteessa voi tulla eteen, jos hampaat on jo noin iso kynnyts

Niinpä. Mitä sillä on väliä jos miehellä on hampaiden tilalla pari mustaa tynkää? Kauhean pinnallista tuollainen :(

olen aika yllättynyt vastauksista täällä. itselleni hampaattomuus olisi totaalinen turn-off ja en voisi edes kuvitella olevani suhteessa tuon ikäiseen ihmiseen jolla on tekarit, hyi hitto.
ja kyllä tulee kans huumeet ekana mieleen vaikka tiedän että muitakin syitä voi olla. sekin on ällöttävää jos tosiaan on kolaa juonut niin että hampaat tippunut, ei varmaan koskaan pessyt hampaitaan sit niin huolehtiiko tekareidensakaan puhtaudesta.
juu en lähtisi treffeille. hyi.

[QUOTE="vieras";28430749]olen aika yllättynyt vastauksista täällä. itselleni hampaattomuus olisi totaalinen turn-off ja en voisi edes kuvitella olevani suhteessa tuon ikäiseen ihmiseen jolla on tekarit, hyi hitto.
ja kyllä tulee kans huumeet ekana mieleen vaikka tiedän että muitakin syitä voi olla. sekin on ällöttävää jos tosiaan on kolaa juonut niin että hampaat tippunut, ei varmaan koskaan pessyt hampaitaan sit niin huolehtiiko tekareidensakaan puhtaudesta.
juu en lähtisi treffeille. hyi.[/QUOTE]

Tää vastaus vois olla ihan hyvin mun suusta.
T. nainen jolla ikää 42 v

[QUOTE="isipappa";28426911]Ennenvanhaan tekarit sai rippilahjaksi.

Mutta on tuo nyt aika ihmeellistä heittää hyvästit muutoin kiinnostavalle miehelle tuommoisesta syystä. Tekarit on helpommat pitää puhtaana kuin kiinteät, joten suuhygienia on taatusti paremmassa kuosissa kuin tuonikäisillä miehillä keskimäärin.

Kun menee parikymmentä vuotta eteenpäin, niin pakkeja alkavat ilmeisesti saamaan ne, joilla on amalgaamipaikkoja.

Jos pakkien syy olisi ollut se, että mies itse häpesi itseään, niin sen vielä ymmärtäisi. Jos minulla olisi tekarit, niin olisin lyönyt ap:n kanssa vetoa siitä, että pystyn puremaan omaa korvaani.[/QUOTE]

Ennenvanhaan?

Vanhemillani 72 v. on ihan omat hampaat suussa... ja käyvät edelleen säännöllisesti hamamslääkärissä.

[QUOTE="vieras";28430749]olen aika yllättynyt vastauksista täällä. itselleni hampaattomuus olisi totaalinen turn-off ja en voisi edes kuvitella olevani suhteessa tuon ikäiseen ihmiseen jolla on tekarit, hyi hitto.
juu en lähtisi treffeille. hyi.[/QUOTE]

Siis millä tapaa olet yllättynyt täällä olevista vastauksista?

Et lähtisi treffeille???? Niin mutta mistäs sinä ennen treffejä tietäisit että miehellä on tekarit jos hän ei siitä kertoisi - Haloo!!!!!!
Ja toisekseen ei sitä tietäisi vielä pitkään aikaankaan että ei ole omia hampaita ellei toinen kertoisi, se meinaan ei näy päällepäin, ei vaikka kuinka joku väittää että tekarit erottaa aidoista hampaista - Ei erota.

Olisi syyt hampaiden menettämiselle mitkä tahansa, en alkaisi suhteeseen, ellei mies ENSIMMÄISENÄ asiana laitatuttaisi hampaitaan kuntoon. En hyväksyisi mitään selitystä sille, että ihan tarkoituksella elelee näyttäen joltain (ex-)narkilta, linnakundilta tai deekulta. Ei oo mun makuun...

[QUOTE="oooooo";28430994]Olisi syyt hampaiden menettämiselle mitkä tahansa, en alkaisi suhteeseen, ellei mies ENSIMMÄISENÄ asiana laitatuttaisi hampaitaan kuntoon. En hyväksyisi mitään selitystä sille, että ihan tarkoituksella elelee näyttäen joltain (ex-)narkilta, linnakundilta tai deekulta. Ei oo mun makuun...[/QUOTE]

Mitä tarkoitat tällä ettet alkaisi suhteeseen " ellei mies ENSIMMÄISENÄ asiana laitatuttaisi ..."?

Siis jos miehellä on jo tekarit niin asia OK? Vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Täsmennä;28431088:
Mitä tarkoitat tällä ettet alkaisi suhteeseen " ellei mies ENSIMMÄISENÄ asiana laitatuttaisi ..."?

Siis jos miehellä on jo tekarit niin asia OK? Vai?

Niin siis pitäisi laitatuttaa laadukkaat, aidon näköiset implantit saman tien, ennen kuin voisin ajatellakaan suutelemista tai mitään muutakaan :)

Toinen huoli olisi ne syyt hampaattomuuden taustalla. Myös ne pitäisi saada tietää ja "hyväksyä".

[QUOTE="oooooo";28431105]Niin siis pitäisi laitatuttaa laadukkaat, aidon näköiset implantit saman tien, ennen kuin voisin ajatellakaan suutelemista tai mitään muutakaan :)

Toinen huoli olisi ne syyt hampaattomuuden taustalla. Myös ne pitäisi saada tietää ja "hyväksyä".[/QUOTE]

Eli pitäisi laitattaa implantit ennen kuin voisitkaan suudella, niin mutta entäpä jos mies ei kerro että on tekarit ja ehdit jo suudella satoja kertoja ja sitten selviää että tekarit suussa ?

Yhteistyössä