Nettikysely.

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
saunalahden datapaketti 512 14.80?/kk, tarkotus olis vaihtaa hitaampaan ku on aivan sama mikä nopeus niin yhtä hitaasti pyörii... ja sit on toisena dataetu 10?/kk mitä oon kännykällä käyttäny jos tarttee ja sen katkasen.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja katus:
saunalahden datapaketti 512 14.80?/kk, tarkotus olis vaihtaa hitaampaan ku on aivan sama mikä nopeus niin yhtä hitaasti pyörii... ja sit on toisena dataetu 10?/kk mitä oon kännykällä käyttäny jos tarttee ja sen katkasen.
:eek: 512 ON hidas. Miksette kokeile nopeampaa? Jos ei toimi nopeammin, niin varmaan modeemin vaihto eessä.
 
Dnan langaton laajakaista 512 muistaakseni, hinta jotain 28 e/kk. Ihan hyvin toiminut meillä. Langallinenkin ois Soneralta tarjolla, mutta tuli vasta tämän jälkeen joten ei ole vielä ainakaan vaihdettu. Ei olis niin sääherkkä.
 
OOOOOOOO
Ruotsista NMT400-verkossa toimiva langaton verkko, 27euroa/kk. Modeemi 100euroa.
Toimii tälläkin puolen rajaa. Nopeutta vaan 540, mut riittää meille. Varsinki ko vaihtoehtona on Soneran laajakaista, jonka kytkeminen uuteen taloon maksaa melkein 550euroa ja kuukausimaksukin lähemmäs 50eukkia. Ja sen puljun palvelunopeus ja alttius on SIELTÄ PIMEIMMÄSTÄ JA HAISEVIMMASTA REIÄSTÄ!!!
 
vieras
Huh kun teillä on kalliita liittymiä! Asutteko te maalla vai mistä johtuu? Ihme jos on mammoilta rahat lopussa...

Meillä on vaan 512, taloyhtiön liittymä hintaa 14?/kk. Aivan passeli meille. Yhtä hitaasti tää palsta pyörii joka tapauksessa ;)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh kun teillä on kalliita liittymiä! Asutteko te maalla vai mistä johtuu? Ihme jos on mammoilta rahat lopussa...

Meillä on vaan 512, taloyhtiön liittymä hintaa 14?/kk. Aivan passeli meille. Yhtä hitaasti tää palsta pyörii joka tapauksessa ;)
Jaa mun mielestä meillä kohtuuhintainen. Ja kun nopeus tuplaantuu, nousee kk-maksu vain 5 euroa.

Ei asuta maalla ja nettiä käytetään muutenkin kuin palstailuun. :whistle: Ei mikään 512 riittäisi enää.
 

Yhteistyössä