Joo, antaa tulla vaan.Tällä menolla taitaa se rikosilmoitus tulla sieltä toisesta suunnasta. Ihan aiheesta.
Joo, antaa tulla vaan.Tällä menolla taitaa se rikosilmoitus tulla sieltä toisesta suunnasta. Ihan aiheesta.
En usko tosiaan että köyhän yksinhuoltajan kunnia on poliisille nyt mikään prioriteetti. Enkä koe , että tämä on ollut turhaa, päinvastoin.En ole tutustunut tapaukseen muuta kuin täällä palstalla, mutta jos ap sun kunniaasi on loukattu niin eikö virallinen kunnianloukkaussyyte olisi oikea vaihtoehto toimia sen sijaan, että yrittää (turhaan?) hakea oikeutta netistä?
Montako kertaa aiot tuoda oman puolesi asiasta esiin? Tämä on nyt jo kolmas vai neljäs kerta tällä palstalla ja lisäksi sulla on blogi, jossa käsittelet asiaa. 10 kertaa? 20? 100? 1000?Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767358:Lähetin blogin niille ihmisille, jotka olivat kommentoineet nimelläni tehtyyn valheelliseen julkaisuun. Edelleen halusin nyt vain tuoda oman puoleni asiasta esiin ja kun ylläpito ei omasta puolestaan halunnut asiaa korjata, piti minun se itse tehdä.
Lopeta jo toi turha vikinä ja mene vaikka pihalle katselemaan koirankakkojaAlkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767401:Varmaan niin kauan, että valehtelijat myöntävät valheensa.
Varmaan niin kauan, että valehtelijat myöntävät valheensa.Montako kertaa aiot tuoda oman puolesi asiasta esiin? Tämä on nyt jo kolmas vai neljäs kerta tällä palstalla ja lisäksi sulla on blogi, jossa käsittelet asiaa. 10 kertaa? 20? 100? 1000?
Tuolla jo joku muukin sanoi, että valehtelijat tuskin myöntävät valheitaan ja koko tapaus kääntyy pian sinua vastaan. Itse asiassa taitaa olla jo kääntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767412:Varmaan niin kauan, että valehtelijat myöntävät valheensa.
Missäs vaiheessa tämä jupakka on ollut minun hyväkseni?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30767433:Tuolla jo joku muukin sanoi, että valehtelijat tuskin myöntävät valheitaan ja koko tapaus kääntyy pian sinua vastaan. Itse asiassa taitaa olla jo kääntynyt.
Käsittääkseni monet jupakkaan liittymättömät henkilöt ovat olleet tapauksessa puolellasi. Sinun oikeasti kannattaisi nyt tyytyä siihen. Sehän on ihan hyvä juttu.
Kommentti (jossa mm. muuten kiitin lahjoittajia) oli siinä kokonaisen tunnin verran. Ja hieman eri asiayhteydessä.Kerroppas ap miksi jaksat itkeä siitä että sinun nimi julkaistiin, jos sinä ITSE toit ensin nimesi julki kommentoimalla FB-julkaisua omalla nimelläsi?
Aika monia sinua puoltavia kommentteja olen nähnyt. Siis että ylläpito on mokannut.Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767484:Missäs vaiheessa tämä jupakka on ollut minun hyväkseni?
Susta siis tulee Ammattivalittaja2, joka vuodesta toiseen jauhaa samaa asiaa pikkasen eri muodoissa vaanAlkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767412:Varmaan niin kauan, että valehtelijat myöntävät valheensa.
Joo... Ja kuinka kauan oli ylläpitäjän laittamassa kirjoituksessa sinun nimesi siinä?Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767496:Kommentti (jossa mm. muuten kiitin lahjoittajia) oli siinä kokonaisen tunnin verran. Ja hieman eri asiayhteydessä.
No oli se siinä ainakin kokonaisen päivän. Ja ylläpitäjä oikein lupaili vielä yksityisviestillä laittaa tietoni ja yms toisessa ryhmässä.Joo... Ja kuinka kauan oli ylläpitäjän laittamassa kirjoituksessa sinun nimesi siinä?
Enpä usko.Susta siis tulee Ammattivalittaja2, joka vuodesta toiseen jauhaa samaa asiaa pikkasen eri muodoissa vaan
Sen lisäksi, että poliisiila on parempaa tekemistä ryhmä olisi erinäisten seikkojen takia todennäköisesti hyvin pian suljettu. Sitten oltaisiin taas voitu syyttää kauheaa kerjäläisäitiä. Sitäpaitsi seuraamukset kunnianloukkauksesta ovat aika olemattomat, eikä rikosilmoitus olisi tuonut totuutta esiin vaan ylläpito olisi jatkanut valehteuaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30767651:aapeella on vain ja ainoastaan tarkotuksena huomionhaku.
muuten olisi tehnyt rikosilmoituksen.
Näin juuri.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30767651:aapeella on vain ja ainoastaan tarkotuksena huomionhaku.
muuten olisi tehnyt rikosilmoituksen.