Nettikiusaaminen

sivusta vaan
En ole tutustunut tapaukseen muuta kuin täällä palstalla, mutta jos ap sun kunniaasi on loukattu niin eikö virallinen kunnianloukkaussyyte olisi oikea vaihtoehto toimia sen sijaan, että yrittää (turhaan?) hakea oikeutta netistä?

En ole tutustunut tapaukseen muuta kuin täällä palstalla, mutta jos ap sun kunniaasi on loukattu niin eikö virallinen kunnianloukkaussyyte olisi oikea vaihtoehto toimia sen sijaan, että yrittää (turhaan?) hakea oikeutta netistä?
En usko tosiaan että köyhän yksinhuoltajan kunnia on poliisille nyt mikään prioriteetti. Enkä koe , että tämä on ollut turhaa, päinvastoin.

Montako kertaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767358:
Lähetin blogin niille ihmisille, jotka olivat kommentoineet nimelläni tehtyyn valheelliseen julkaisuun. Edelleen halusin nyt vain tuoda oman puoleni asiasta esiin ja kun ylläpito ei omasta puolestaan halunnut asiaa korjata, piti minun se itse tehdä. :)
Montako kertaa aiot tuoda oman puolesi asiasta esiin? Tämä on nyt jo kolmas vai neljäs kerta tällä palstalla ja lisäksi sulla on blogi, jossa käsittelet asiaa. 10 kertaa? 20? 100? 1000?

"..."
Valitettavasti ap annat vain entistä vahvemman mielikuvan tuolla tavallasi "puolustaa" itseäsi että olisit jollain tapaa mielenterveysongelmista kärsivä ja olet nyt saanut pakkomielteen.
Sinut on hyväksytty uudestaan ryhmään, jotkut käsittävät tilanteesi ja antavat armoa ja mahdollisuuden hakea apua huolimatta taustoistasi. Ja kiitoksena todellakin sitten jauhat samaa asiaa ja loppua ei näytä tulevan.
Ei hätää, varon etten kommentoi ryhmässä yhtään mitään ja toivottavasti muut avuntarvitsijat eivät leimaudu yhden vuoksi ja peloita muita auttajia pois. Aina löytyy ihmisiä, jotka tykkää vängätä ja vetävät hirveän shown kaikesta. :( Harmi kun hoitoa ei saa Suomessa riittävästi.

Rikosilmoitukset otetaan vakavasti Suomessa vaikka olisi kuinka köyhä. Mutta silloin jos itsekin on tehnyt asioita jotka eivät tue omaa ilmoitusta niin.. Toki se haittaohjelma varmasti oli ne kymmenet viestit pommitellut mutta tällöin kai ei olisi mitään ongelmaa? Vai olikohan se kuitenkin ihminen, jolla ei nyt kaikki inkkarit kanootissa souda tahtiin? :)
Joskus kannattaa antaa ajan kulua ja olla hiljaa. En tässä tapauksessa suosittele katsomaan peiliin, sieltä toki näkyy sairaassa mielessä se mielestään väärinkohdeltu. Kannattaa ajatella mitä on tullut ehkä itsekin tehtyä ja josko nyt antaisi asioiden laantua vaan. Voisi helpottaa omaa oloasi kummasti. ;)

• Tykkää
Reactions: päätön
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767412:
Varmaan niin kauan, että valehtelijat myöntävät valheensa. :)
Tuolla jo joku muukin sanoi, että valehtelijat tuskin myöntävät valheitaan ja koko tapaus kääntyy pian sinua vastaan. Itse asiassa taitaa olla jo kääntynyt.

Käsittääkseni monet jupakkaan liittymättömät henkilöt ovat olleet tapauksessa puolellasi. Sinun oikeasti kannattaisi nyt tyytyä siihen. Sehän on ihan hyvä juttu.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30767433:
Tuolla jo joku muukin sanoi, että valehtelijat tuskin myöntävät valheitaan ja koko tapaus kääntyy pian sinua vastaan. Itse asiassa taitaa olla jo kääntynyt.

Käsittääkseni monet jupakkaan liittymättömät henkilöt ovat olleet tapauksessa puolellasi. Sinun oikeasti kannattaisi nyt tyytyä siihen. Sehän on ihan hyvä juttu.
Missäs vaiheessa:D tämä jupakka on ollut minun hyväkseni?

"Menna"
Kiusaaminen todella kulminoituu, kun on mahdollisuus kasvottomana esiintyä! Aika moni jättäisi samat asiat kasvotusten sanomatta?

Kolikolla on myös toinen puoli, miettikää ihmiset oikeasti kahdesti, mitä haluatte elämästänne julkisesti kaikkien silmien alle jakaa ja toreilla huudella!

• Tykkää
Reactions: kerjäläisäiti
"Valitettavasti ap annat vain entistä vahvemman mielikuvan tuolla tavallasi "puolustaa" itseäsi että olisit jollain tapaa mielenterveysongelmista kärsivä ja olet nyt saanut pakkomielteen. "

Minulle on aivan sama minkälaisen kuvan sinulle annan.

"Sinut on hyväksytty uudestaan ryhmään, jotkut käsittävät tilanteesi ja antavat armoa ja mahdollisuuden hakea apua huolimatta taustoistasi. Ja kiitoksena todellakin sitten jauhat samaa asiaa ja loppua ei näytä tulevan. "

Salli minun nauraa. Minua ei liitetty ryhmään, että saisin pyytää apua. Minut liitettiin takaisin, jotta sain kommentoida ketjuun jossa paljastui, että väitetty ilmoitus ylläpitäjästä olikin haittaohjelman tekemä. Minut liitettiin ryhmään vasta sen jälkeen, kun koko ketju oli poistettu seinältä. Kts. täältää

"Mutta silloin jos itsekin on tehnyt asioita jotka eivät tue omaa ilmoitusta niin.. "
No sellaisia asioita ei onneksi ole, mutta mainitsin tuossa aiemmin, että mielummin ottavat jonkun nettipedofiilin kiinni.

"Toki se haittaohjelma varmasti oli ne kymmenet viestit pommitellut mutta tällöin kai ei olisi mitään ongelmaa?"

Haittaohjelma sulki ylläpitäjän tilin, jonka takia minua syytettiin ja nimeni julkaistiin. Kts. täältä

Viimeksi muokattu:
Kerroppas
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläisäiti;30767496:
Kommentti (jossa mm. muuten kiitin lahjoittajia) oli siinä kokonaisen tunnin verran. Ja hieman eri asiayhteydessä. ;)
Joo... Ja kuinka kauan oli ylläpitäjän laittamassa kirjoituksessa sinun nimesi siinä?

Miksi...
miksi et tee rikosilmoitusta jos niin koet tulleesi väärinkohdelluksi? ei käy nyt mitkään "on poliiseilla parempaakin tekemistä". typerämpiäkin asioita ne selvittelee, eikä tossa hommassa edes paljoa resursseja joutuisi käyttämään

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30767651:
aapeella on vain ja ainoastaan tarkotuksena huomionhaku.
muuten olisi tehnyt rikosilmoituksen.
Sen lisäksi, että poliisiila on parempaa tekemistä ryhmä olisi erinäisten seikkojen takia todennäköisesti hyvin pian suljettu. Sitten oltaisiin taas voitu syyttää kauheaa kerjäläisäitiä. Sitäpaitsi seuraamukset kunnianloukkauksesta ovat aika olemattomat, eikä rikosilmoitus olisi tuonut totuutta esiin vaan ylläpito olisi jatkanut valehteuaan.

Yhteistyössä