Nettideittailu pienellä paikkakunnalla?

  • Viestiketjun aloittaja "sissi"
  • Ensimmäinen viesti
"sissi"
Onko kukaan pienpaikkakuntalainen alkanut hakemaan seuraa netin kautta?

Itse jotenkin hävettää jo ajatus että pistäis nettiin deitti-ilmoituksen jossa lukis oma paikkakunta, kun tämä on ihan pirun pieni kaupunki (n 10000 hlö), ja tuntuu että kaikki tuntee kaikki, ja jos joku ei ole tuttu, niin ainakin tutun tuttu.
 
"sissi"
Omaa kokemusta ei ole mutta mitäpä jos et anna oikeaa paikkakuntaa?
Niinno juu, mutta kun tarkoitus olisi hankkia live-deittiseuraa, niin ois kiva saada suodatettua kaukana olevat pois.

Tuo suuremman naapurikaupungin pistäminen kuulostaa kyllä fiksulta :)

Katselinkin pikaisesti sen kaupungin miehiä (omalla paikkakunnalla vissiin 3 ilmoa, naapurikaupungissa 4 sivullista), mutta sinne on tosiaan yli 50km matkaa, vähän mietityttää sellainen "etäsuhde" :D
 
"sissi"
[QUOTE="vieras";24910067]Sanoisin, että aika heikot mahdollisuudet löytää ketään, jos jo 50km on liian pitkä matka.[/QUOTE]

Niinno, ehkäpä sitten. En oikein tiedä, kun täällä kaikki minun normaali elämä (koulu, työ, baarit, kaupat, kaverit, sukulaiset ym) on 7 km säteellä.

Tietty sitä voi pitää hauskaa sen jonkun kanssa siellä 50 km päässä, mutta en tiedä jos haluaisin alkaa seurustelemaan hänen kanssaa. Tulisi pirun pitkät työmatkat ainakin jos siellä tulisi vietettyä öitä ym.
 
"sissi"
On sitä maailmassa ajetu p*llun perässä vähän pidemmällekin kuin 50km päähän. Ei tuo ole matka eikä mikään.
:D Varmasti. Itsekkin olen sen matkan m*nan perässä ajanut (tosin ei siitä onneksi mitään muuta kuin raflailta tullut). Hauskanpidolle tuo ei ole matka eikä mikään.

Mutta tosiaan, kun itse haluaisin ihan jotain muuta kuin pelkkää paneskelua. Enkä tiedä onko sekään ihan fiksua alkaa tahallaan seurustelemaan jonkun kanssa jonka työpaikka saattaa olla vaikka 80 km päässä omastani. Sitten tulee noita ihme ongelmia jos haluaa muuttaa yhteen, kumman työpaikan/kavereitten/sukulaisten lähelle jne. Pidemmän päälle ehkä vähän raskasta.
 
[QUOTE="sissi";24910199] Enkä tiedä onko sekään ihan fiksua alkaa tahallaan seurustelemaan jonkun kanssa jonka työpaikka saattaa olla vaikka 80 km päässä omastani. Sitten tulee noita ihme ongelmia jos haluaa muuttaa yhteen, kumman työpaikan/kavereitten/sukulaisten lähelle jne. Pidemmän päälle ehkä vähän raskasta.[/QUOTE]

Järjestelykysymyksiä eivätkä ole este tosi rakkaudelle.
 
"vieras"
Et nyt oikein ymmärtänyt. Älä laita sit ollenkaan paikkakuntaa. Mikä estää sinua kuitenkaan treffailemasta pelkästään oman kylän poikia? Mikä pakko niitä on kauempaa hakea.
 
"vieras"
[QUOTE="sissi";24910199]Mutta tosiaan, kun itse haluaisin ihan jotain muuta kuin pelkkää paneskelua. Enkä tiedä onko sekään ihan fiksua alkaa tahallaan seurustelemaan jonkun kanssa jonka työpaikka saattaa olla vaikka 80 km päässä omastani. Sitten tulee noita ihme ongelmia jos haluaa muuttaa yhteen, kumman työpaikan/kavereitten/sukulaisten lähelle jne. Pidemmän päälle ehkä vähän raskasta.[/QUOTE]

Kannattaako sitä edes alkaa seurustella kun voi tulla joskus vaikka erokin.
 
"mä"
Mahdollisille leuan louskuttajille voi vastata, että onko se liikaa vaadittu, jos ihminen haluaa löytää elämänsä rakkauden. Aika moni löytää heilansa kapakasta ja kyllä se minusta on nettideittailua häpeällisempää.
 
"vieras"
[QUOTE="sissi";24910105]Niinno, ehkäpä sitten. En oikein tiedä, kun täällä kaikki minun normaali elämä (koulu, työ, baarit, kaupat, kaverit, sukulaiset ym) on 7 km säteellä.

Tietty sitä voi pitää hauskaa sen jonkun kanssa siellä 50 km päässä, mutta en tiedä jos haluaisin alkaa seurustelemaan hänen kanssaa. Tulisi pirun pitkät työmatkat ainakin jos siellä tulisi vietettyä öitä ym.[/QUOTE]
Sinulle oma paikkakunta on tärkeämpi kuin rakkaus? No voisihan se mieskin sinne muuttaa jossakin vaiheessa.
 
"sissi"
Järjestelykysymyksiä eivätkä ole este tosi rakkaudelle.
:) Tuo on kyllä varmasti totta.

En sitte tiedä onko syynä tää palstailu (täällä on kerrottu vaikka mitä ahistavia juttuja...) vai mikä, mutta jotenkin olen alkanut pelkäämään tätä tukiverkoston kadottamista. Ehkä sitä vain pitäisi olla rohkeampi eikä jäädä märehtimään "turhia". :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24910300]Sinulle oma paikkakunta on tärkeämpi kuin rakkaus? No voisihan se mieskin sinne muuttaa jossakin vaiheessa.[/QUOTE]
Ja viikonloppuisin voi nähdä ja mies voi tulla myös käymään. Onhan monella työmatkakin jo tuon mittainen.
 
"sissi"
[QUOTE="vieras";24910300]Sinulle oma paikkakunta on tärkeämpi kuin rakkaus? No voisihan se mieskin sinne muuttaa jossakin vaiheessa.[/QUOTE]

On minulle ystävät ja sukulaiset hyvin tärkeitä, kyllä.
Olen kerran polttanut siipeni kauempana missä ei ollut tosiystäviä, ehkä se on syynä tähän arkailuun.
 
"vieras"
[QUOTE="sissi";24910302]:) Tuo on kyllä varmasti totta.

En sitte tiedä onko syynä tää palstailu (täällä on kerrottu vaikka mitä ahistavia juttuja...) vai mikä, mutta jotenkin olen alkanut pelkäämään tätä tukiverkoston kadottamista. Ehkä sitä vain pitäisi olla rohkeampi eikä jäädä märehtimään "turhia". :D[/QUOTE]
No vanhapiika ei juuri tukiverkostoja kaipaa. Eikä tukiverkostolla paikata itsenäisyyttä ja ihmissuhteita. Kuulostat kyllä aika pelokkaalta.
 
"sissi"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24910281:
no mä ainakin laittaisin suoraan oman paikkakunnan. mitä sitä pelkäämään. ei se nyt juuri sen ihmeellisempi asia ole kuin mennä tuone jonnekki baariin tai kapakkaan iskemään seuraa
Näinhän se on. Ja baarista kun ei välttämättä löydä niitä rauhallisempia, ei niin viinasta piittaavia, miehiä. En itseasiassa ole edellisiä miehiä löytänyt mistään muualta kuin baarista, ja nyt ei vain enää kiinnosta sellaisia katsella. Omat biletys-vuodet ovat jo menneet, tahtoisin sitoutua ja hankkia perheen.

Olen pirun kateellinen heille jotka ovat löytäneet oman kultansa jostain kaupan jonosta tai vastaavasta, itselläni ei varmasti koskaan käy sellaista flaksia.

Kai tuo nettideittailu on jo niin arkipäiväistä ettei sitä tarttis hirveästi häpeillä :)
 
"sissi"
[QUOTE="vieras";24910338]No vanhapiika ei juuri tukiverkostoja kaipaa. Eikä tukiverkostolla paikata itsenäisyyttä ja ihmissuhteita. Kuulostat kyllä aika pelokkaalta.[/QUOTE]

Niin, tuokin on totta, kuinka hankalaa...
Ja olen juu aika arkajalka näissä ihmissuhdejutuissa. En oikein ole kovinkaan sosiaalinen, ja jostain syystä tulen aika huonosti toimeen ihmisten kanssa.
Etenkin suurin osa naisista tuntuu vihaavan minua (alkoi jo ala-asteella), en oikein vieläkään tiedä miksi :D Äitini on kertonut että hänellä oli/on ihan sama ongelma, kaipa minun olemuksessani on jotain pirun ärsyttävää sitten, emt.
Ja miehistä nyt ei ota selvää että tykkäävätkö he minusta vai haluavatko he vain sänkyyn. Hankalaa tosiaan...

No, nyt tämä kyllä meni ihan raiteiltaan tämä viesti :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24910400]Laittaisin ihan rohkeasti oman paikkakunnan. Kun ilmoitus on asiallinen, niin miksi pitäisi hävetä. Nettideittailu on nykyisin jo niin arkipäiväistä.[/QUOTE]
Näköjään kommentoin edeltävän sanoilla, no ei voi mitään :D.
 

Yhteistyössä