Nettideiteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
Kävinpähän taas huvikseni selaamassa profiileja siellä (olen itse siis sinkkunainen), mut eipä ois pitänyt. Alkoi taas masentaa ja ahdistaa kaikki.
Ihan sama miltä ne ukot ite näyttää tai mikä niitten kilomäärä on, niitten ilmoissa lukee 98% että etsivät sporttista naista. Ja ne loput 2% jotka ei oo tajunneet tuota määritelmää profiiliinsa laittaa, eivät joko osaa alkeellisintakaan kirjoitustaitoa tai ovat ulkomaalaisia söpöjä gigoloita, jotka kertovat hakevansa seksiseuraa.

Mä en siis ikinä tule löytämään tuoltakaan ketään. Koska en todellakaan ole "sporttinen", joka mun mielikuvissa tarkoittaa timmiä ja urheilua monta kertaa viikossa harrastavaa naista.

:(
Ihan kiva.

Tätä mä en jotenkin ymmärrä, oon aina ollu leveä peräinen "pullukka" akka, ihan teinistä asti. Naama ei ole erityisen nätti eikä luonnekkaan maailman helpon/mukavin, mutta ei mulla kyllä koskaan ole miesten kanssa ongelmia ollut. Jotenkin tuntuu että mies aistii sen että "minä haluan miehen" ja alkaa pakittaa. Aina jos niitä väen vängällä hakee niin ei miestä missään. Mutta kun on vaan niin jo näkyy.

Tätä mä en jotenkin ymmärrä, oon aina ollu leveä peräinen "pullukka" akka, ihan teinistä asti. Naama ei ole erityisen nätti eikä luonnekkaan maailman helpon/mukavin, mutta ei mulla kyllä koskaan ole miesten kanssa ongelmia ollut. Jotenkin tuntuu että mies aistii sen että "minä haluan miehen" ja alkaa pakittaa. Aina jos niitä väen vängällä hakee niin ei miestä missään. Mutta kun on vaan niin jo näkyy.

Sama juttu mulla. Hakemalla niitä "kunnollisia" ei löytynyt, mutta yhtenä iltana kun tein päätöksen, että prkl ollaan sinkkuja vaikka hamaan loppuun asti, ei jaksa etsiä enää, niin seuraavana päivänä sitä sitten ihana mies tulikin vastaan ;)

Aika moni on määritellyt että haluaa sporttisen tai hoikan naisen, mutta silti ottaa yhteyttä vaikka olen laittanut olevani pyöreä. on sellaisiakin miehiä, joille on tärkeämpää mitä pään sisältä löytyy.

[QUOTE="viuh";22226315]Sama juttu mulla. Hakemalla niitä "kunnollisia" ei löytynyt, mutta yhtenä iltana kun tein päätöksen, että prkl ollaan sinkkuja vaikka hamaan loppuun asti, ei jaksa etsiä enää, niin seuraavana päivänä sitä sitten ihana mies tulikin vastaan ;)[/QUOTE]

Mulla taas tuo ei ole koskaan toiminut noin. Miehen olen löytänyt hakemalla. Eli olen ihan tiedostanut, että nyt on haku päällä ja tehnyt töitä sen eteen. Mietin mitä haluan ja mitä en ja mistä voin joustaa ja mitä kompromisseja voin tehdä. Ei kuulosta kovin romanttiselta, mutta niin löytyi hyvä mies.

Silloin joskus kun oli vaihe, että päätin olla sinkkuna, niin silloin taas "vahingossa" mukaan on tarttunut enempi sellaisia, kenen kanssa ei parisuhdetta olis voinut ajatellakkaan.

Kuule ap! Ne miehet kirjoittaa siihen kuvaukseen sen sporttinen siksi, kun ne ei oikein keksi, mitä muutakaan siihen voisi kirjoittaa, ja katsoo sitten mallia muiden ilmoituksista ja ajattelee, että "hei, tuohan on hyvä adjektiivi, laitan sen".

Katso sellainen tyyppi, joka ilmoittaa harrastavansa/olevansa kiinnostunut jostain muustakin, kun pelkästään urheilusta, ja ota rohkeasti yhteyttä. Laita heti ekaan viestiin, että et ole supersporttinen, mutta kyllä nyt jotain liikuntaa harrastat vähän kuitenkin.

Tsemppiä, kyllä sieltä voi löytyä vaikka mitä! Nimim. naimisissa ja ihana lapsi, netissä tavattiin :)

IHAN SAMANLAISIA KOKEMUKSIA MULLA!!! Siis joskus tulee olo, että nyt menen sinne nettideittiapalstalle ja etin sieltä jonkun miehen (eli vaikkapa lähetän jollekin viestiä). Mutta sitten kun selaan niitä miesten profiileja läpi, missä suuremmassa osassa on tiukat raamit: nainen:hoikka, urheilullinen, paino: 50-65 kg, NIIN EIPÄ HUVITA ENÄÄ. Ja ne miehet ei tosissaan ole itse välttämättä mitään komistuksia tai muutenkaan "hyviä saaliita".
Ite olen pyöreä, mutta suht.nätti, hyvin koulutettu, töissä ym. mutta eipä huvita vastata tollasille miehille, otenkin menee ihan maku, mieluummin sitten oikeessa elämässä...

Yhteistyössä