T
Tuliko huvista taakka? :(
Vieras
Onko ihmisistä tullut jotenkin vaikeita? Kun myyt huutonetissä ja laitat kuntoluokitukseksi "hyvä" eikä uudenveroinen tai uusi, saattaa ostaja silti valittaa että "tässä kyllä oli jo vähän pesuhahtuvaa tai värien haalistumaa". Onko luetun ymmärtäminen vaikeaa, koska itse ainakin käsitän että hyvä kuntoinen käytetty on KÄYTETTY eikä uutta vastaava tahi uusi. Sen nyt käsittääkin jos vaate on selvästi kulahtanut tai nukkainen kauttaaltaan ja tuolloin itsekin laitan kuntoluokitukseksi tyydyttävä. Tuntuu että jotkut vaatii myös mikroskooppisia tutkimuksia että paikallistan milliäkin pienemmän kokoiset jäljet siitä käytetystä vaatteesta.
Vai liekö niin että ihmisistä on tullut turhamaisia, joilla ei oikeita murheita ole märehdittäväksi niin että riittää aikaa tämmöiseen turhaan nupajamiseen. Kuitenkaan en usko että olen niin surkea kuntoluokittelija koska kiitettävästi on kiitostakin ropissut. Ja joskus kyllä käynyt niin etten ole huomannut jotain mokaa niin olen palauttanut rahat POSTIKULUINEEN ostajalle.
Ja paras on ollut se että joku valitti etten ole maininnut pesuainetta ja kuivausrumpu kertoja tuotteen kohdekuvauksessa
En ole hoksannut tuotakaan kirjata. Oottaakohan nämä ihmiset live kirpparillakin että myyjä tulee paikanpäälle tuote-esittelemään vaatteen pesu,rumpukuivais,narukuivaus, silityskerrat. Kokemusta muilta?
Vai liekö niin että ihmisistä on tullut turhamaisia, joilla ei oikeita murheita ole märehdittäväksi niin että riittää aikaa tämmöiseen turhaan nupajamiseen. Kuitenkaan en usko että olen niin surkea kuntoluokittelija koska kiitettävästi on kiitostakin ropissut. Ja joskus kyllä käynyt niin etten ole huomannut jotain mokaa niin olen palauttanut rahat POSTIKULUINEEN ostajalle.
Ja paras on ollut se että joku valitti etten ole maininnut pesuainetta ja kuivausrumpu kertoja tuotteen kohdekuvauksessa