A
AnttiLa
Vieras
Tein tilauksen tänään noin klo20. Sain sähköpostiin ilmoituksen, että tilaus vastaanotettu, toimitusaika noin viikko.
Nyt kävin NetAnttilan sivuilla ja tuotetta ei saa enää, koska sitä ei ole jäljellä enää.
Kai minä saan sen tuotteen, koska sain ilmoituksen että tuote tulossa noin viikon päästä?!?
Nyt kävin NetAnttilan sivuilla ja tuotetta ei saa enää, koska sitä ei ole jäljellä enää.
Kai minä saan sen tuotteen, koska sain ilmoituksen että tuote tulossa noin viikon päästä?!?