NetAnttilan tilaus! ...Tuote loppunut.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnttiLa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnttiLa

Vieras
Tein tilauksen tänään noin klo20. Sain sähköpostiin ilmoituksen, että tilaus vastaanotettu, toimitusaika noin viikko.

Nyt kävin NetAnttilan sivuilla ja tuotetta ei saa enää, koska sitä ei ole jäljellä enää.

Kai minä saan sen tuotteen, koska sain ilmoituksen että tuote tulossa noin viikon päästä?!?
 
mulle on käyny monesti niin et ostokori vaiheessa niitä on ollu ja sitten ku oon myöhemmin kattonu ei oo ollu..mut oon saanu kuitenkin sen viimeiseen kappaleen..
joskus on myös käyny niin et oon klikannu ostoskoriin ja sillä aikaa ku oon ostanu lisää ni se haluttu tuote on poistunu ostoskorista ku se on myyty loppuun ja en saanu sitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
mulle on käyny monesti niin et ostokori vaiheessa niitä on ollu ja sitten ku oon myöhemmin kattonu ei oo ollu..mut oon saanu kuitenkin sen viimeiseen kappaleen..
joskus on myös käyny niin et oon klikannu ostoskoriin ja sillä aikaa ku oon ostanu lisää ni se haluttu tuote on poistunu ostoskorista ku se on myyty loppuun ja en saanu sitä

Voi ei!! Toivon että sain vaikka sitten sen viimeisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiLa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
mulle on käyny monesti niin et ostokori vaiheessa niitä on ollu ja sitten ku oon myöhemmin kattonu ei oo ollu..mut oon saanu kuitenkin sen viimeiseen kappaleen..
joskus on myös käyny niin et oon klikannu ostoskoriin ja sillä aikaa ku oon ostanu lisää ni se haluttu tuote on poistunu ostoskorista ku se on myyty loppuun ja en saanu sitä

Voi ei!! Toivon että sain vaikka sitten sen viimeisen.

joo uskon et sait sen viimeisen..jos sitä ei ois ollu enää ni ei ois ollu vahvistuksissa :) perkskohtasella kokemuksella ...
ite tilailin sieltä valaisimia ja muuta pientä kivaa :) kesä piristystä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiLa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wolt:
mulle on käyny monesti niin et ostokori vaiheessa niitä on ollu ja sitten ku oon myöhemmin kattonu ei oo ollu..mut oon saanu kuitenkin sen viimeiseen kappaleen..
joskus on myös käyny niin et oon klikannu ostoskoriin ja sillä aikaa ku oon ostanu lisää ni se haluttu tuote on poistunu ostoskorista ku se on myyty loppuun ja en saanu sitä

Voi ei!! Toivon että sain vaikka sitten sen viimeisen.

joo uskon et sait sen viimeisen..jos sitä ei ois ollu enää ni ei ois ollu vahvistuksissa :) perkskohtasella kokemuksella ...
ite tilailin sieltä valaisimia ja muuta pientä kivaa :) kesä piristystä

Mulle kun tuli sähköpostiin se postin tunnuskin millä voi paketin kulkua seurata. Ei kai ne oikeesti vois tollasia sielt automaatistaan päästää ulos, jos ei koko tuotetta olis enää?! Oudolta ainakin kuulostaa :)
Itse tykkään tilata kaikkea :) Vaikka sitten tuleekin postikulut.

Toivottavasti minä saan omani ja sinun ovat mieleisiä :)
 

Yhteistyössä