Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä- 76:ok,siis suuhun vaan...taitaa olla ihan hyvän makusta =)
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:suoraa suuhun, tai sit jos painoa tarpeeksi antasin pamoF:n jonka voi liottaa veteen..
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
Onko tähän ainoa syy se, että ei voi tietää, saako lapsi lääkkeen kokonaan, jos ei syö esim. pulloa tyhjäksi? Olen nimittäin laittanut d-tipat pieneen määrään korviketta, koska esim. lusikalla annettuna suurin osa menee jonnekin muualle kuin suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
Onko tähän ainoa syy se, että ei voi tietää, saako lapsi lääkkeen kokonaan, jos ei syö esim. pulloa tyhjäksi? Olen nimittäin laittanut d-tipat pieneen määrään korviketta, koska esim. lusikalla annettuna suurin osa menee jonnekin muualle kuin suuhun.
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitaja:Mitään lääkettä ei saa ikinä missään tapauksessa sekoittaa ruokaan eikä missään missään tapauksessa korvikkeeseen.
:attn:
no höpönhöpö ettei muka mitään lääkettä sais missään tapauksessa sekoittaa mihinkään. ihme väite. Ohjeessa kyllä sanotaan JOS NIIN EI SAA tehdä.