Voiko valkopyykin sekaan laittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
valkoisella pohjalla olevia pyyhkeitä ja pussilakanoita, joissa esim. liloja kukkia?

Vai pitääkö kaikkien olla valkoisia? Entäs vaaleanpunainen pyyhe (ei pinkki), voiko sen laittaa valkopyykkiin? Siis että pyykinpesuaine on tarkoitettu valkopyykille.

Ja mitä noille ei ihan valkoisille pyykeille voi tapahtua, jos ne laittaa sekaan?

Kyllä mä laitan tuollaisia sekaan, vaatepyykissä erityisesti, ei oo tuhoa tullu. En kyllä käytä mitään valkopyykin pesuainetta, ihan samaa ku muilleki. Jos on valkaisevia aineksia pesuaineessa niin kaipa se sitten haalistaa värejä.

Mä laitan kaikki valkopohjaiset vaatteet (olipa niissä muun värisiä kuvioita tai ei) valkopyykkiin. Jos käyttää valkaisevaa pesuainetta, ne kuviot voi vähän haalistua, mutta toisaalta jos peset ne kirjopyykissä, valkoinen pohja harmaantuu helposti. Itseäni häiritsisi harmaantuminen enemmän. Valkopyykin sekaan voi hyvin laittaa myös vaaleat pyykit (hempeät vaaleanpunaiset. vaaleanharmaat ym.)

[QUOTE="vieras";27673755]Mä laitan kaikki valkopohjaiset vaatteet (olipa niissä muun värisiä kuvioita tai ei) valkopyykkiin. Jos käyttää valkaisevaa pesuainetta, ne kuviot voi vähän haalistua, mutta toisaalta jos peset ne kirjopyykissä, valkoinen pohja harmaantuu helposti. Itseäni häiritsisi harmaantuminen enemmän. Valkopyykin sekaan voi hyvin laittaa myös vaaleat pyykit (hempeät vaaleanpunaiset. vaaleanharmaat ym.)[/QUOTE]

Kiitos, teen näin, että laitan sekaisin. Paitsi uudehkot pussilakat, joidenkuvioiden en halua haalistuvan.

Yhteistyössä