V vierailija Vieras 01.11.2024 #1 Kuolemaan saakka minä muistan sinut. - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. www.youtube.com
Kuolemaan saakka minä muistan sinut. - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. www.youtube.com
V vierailija Vieras 01.11.2024 #2 Olet ainoa ihminen ketä olen koskaan rakastanut. Mokasin raskaasti, mutta muistan edelleen kuinka lupasimme elää loppuelämämme yhdessä. - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. www.youtube.com
Olet ainoa ihminen ketä olen koskaan rakastanut. Mokasin raskaasti, mutta muistan edelleen kuinka lupasimme elää loppuelämämme yhdessä. - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. www.youtube.com