Tigru87 Aktiivinen jäsen 10.09.2006 3 121 0 36 07.05.2009 #1 toimiiko teillä muilla se? Nytkun sinne tuli tää uusi nettitv, niin en pääse kattomaan mitään sarjoja? miksi,oi miksi?? :saint:
toimiiko teillä muilla se? Nytkun sinne tuli tää uusi nettitv, niin en pääse kattomaan mitään sarjoja? miksi,oi miksi?? :saint:
hoya bella Aktiivinen jäsen 20.11.2008 14 630 1 36 07.05.2009 #4 toimii huonosti. kyllä mä yleensä saan toimimaan, mutta mua ärsyttää kun ne mainokset tulee siihen väliin tökerösti. huono myös etsiä ohjelmia. mikä sulla tekee sen, ettet pääse? niistä nuolista pitää painaa, että saa ohjelman alkuun jne.
toimii huonosti. kyllä mä yleensä saan toimimaan, mutta mua ärsyttää kun ne mainokset tulee siihen väliin tökerösti. huono myös etsiä ohjelmia. mikä sulla tekee sen, ettet pääse? niistä nuolista pitää painaa, että saa ohjelman alkuun jne.
Tigru87 Aktiivinen jäsen 10.09.2006 3 121 0 36 07.05.2009 #5 mut mä en pääse edes kattomaan, miksköhän?? antaa vaan jotain tekstiä, et mainosten esto-ohjelma voi estää käyttämisen tai jotain..
mut mä en pääse edes kattomaan, miksköhän?? antaa vaan jotain tekstiä, et mainosten esto-ohjelma voi estää käyttämisen tai jotain..
Tigru87 Aktiivinen jäsen 10.09.2006 3 121 0 36 07.05.2009 #6 "virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä. Lue lisää ongelman ratkaisusta sivun alalaidasta löytyvästä FAQ-osiosta." Tämmänen tulee siihen keskelle näyttöä... :/
"virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä. Lue lisää ongelman ratkaisusta sivun alalaidasta löytyvästä FAQ-osiosta." Tämmänen tulee siihen keskelle näyttöä... :/