Neljättä odottavat

Huomenta!
Oltiinpas tipahdettu, missäs kaikki ;)
muppe enpäs osaa sanoa tuohon mitään, itselläni päinvastoin on paino tippunut mut johtunee syömättömyydestä :ashamed: Ei vaan maistu mut kyllä tuokin asia taas korjaantuu ja sit taas tulee syötyä kuin hevonen vaikkei pitäis :ashamed:

Mulla on jotenkin vieläkin epäuskoinen olo tämän suhteen :ashamed: odotan kuin kuuta nousevaa ja samalla kyl pelottaa sitä nlalääkäriä joka vasta viikon päästä eli 14pv et jos sydänäänet ei kuulukkaan :( Miksei sitä vain osaisi olla ja nauttia, murehtisi vasta sit kun murehdittavaa on :headwall:

Meidän pikkuneitiimme iski edellispäivänä pika kuume ja nuha kun keskimmäinen oli vahtivuorossa kun minä töissä 11,5h päivän ja mies maalasi mökkiä niin neiti sit soitti mulle et mikä tätä pikkuneitiä vaivaa et kun ei saa rauhoittumaan, itkee vaan, mikään ei auta vaik kuinka tarjoaisi mitä jne. loppujen lopuks itki tunnin verran, kämmenet sinersi, päältä punaset, silmät olivat olleet oudot ja tulikuuma otsa niin kävivät sit isänsä kans lopulta tk.ssa kun mullekkin meinas iskee jo paniikki töissä et mikä sillä pikkuneidillä on ja kun ei kuulemma edes hengittänyt normisti. Tk.ssa sit katsoivat korvat, kurkun ym. niin limakalvot vain niin turvoksissa et ei pystynyt nenänkautta hengittää vaan joutu suun kautta niin siks hengityskin outoa isosiskosta :ashamed: Ensin oli terv.hoitaja katsonut ja sanonut isommalle neidilleni et äiti pitää lapsensa päätä nyt kovasti kiinni, neitini ei sit korjannut asiaa vaan totteli auliisti :ashamed: Lääkärikin tutkinut ja todennut et kyseessä normi nuhakuume, särkylääkettä, oli nukkunut suht koko päivän ja eilenaamulla tuntui hieman lämpöiseltä mut päiväl ja illalla oli ihan terve. Mietinkin et jos kuitenkin kyseessä jokin allerginen reaktio koska olivat olleet silloin ulkona kun sen itkukohtauksen saanut, mene ja tiedä :ashamed: Pääasia et neiti oli illalla kun tulin töistä niin kunnossa ja oma entinen itsensä =)

Jaksuja teille kaikille, palaillaan. Minä lähden nyt aamukahville :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+4 :heart:

Moips!

Mulla taas älytön väsymys :ashamed:
Ja sellaista ihmeellistä ei nyt huimausta, mutta jotain vähän niin kun..
Mistäköhän tää vois johtua? Mua on ruvennut jo pelotta että olenko mä luulosairas/ masentunut kun tää väsy/ huono/ heikko olo vaan jatkuu.. :ashamed:

äiti vm70 :hug: Eiköhän ne sydänäänet kuulu :hug:
Mulla myös ensi viikolla neuvola (12.8) ja mietin kanssa koko ajan että onko kaikki hyvin :ashamed: Enkä osaa oikein nauttia raskaudesta, vaikka pitäsi kun tämä on kuitenkin todennäkisesti viimeinen raskaus mulle. (vaikkakin en haluaisi)
Jotain liikettä on ruvennut masussa tuntumaan, muttei mitään voimakasta vielä.
Sun tyttös on kypsänoloinen fiksu nuori :D
Ja jospa lääkäriltä oli tullut automaattisesti tuo "äiti", eikä ajatellut mitä sanoi.
Hyvä että pikkuneiti on nyt kunnossa :)

Aurinkoista päivää kaikille ja hyviä vointeja!
Tiukun äiti ja masumatkaaja 18+1

Huomenta päivää kaikille! Rv 8+2 ennenkuin ultra toisin todistaa, mutta missä paha olo? Muista oon kyl voinu pahoin ja vaikka ois viikkojakin vähemmän niin pitäs paha olo olla jo kun kolme viikkoo sitten ekaa kertaa näytti haamua ja sit vahvistu. Kaikkee pyörii päässä, et onko masussa ees mitään?! Ja kax edellistä on ollu tyttöjä ja olin tosi huono vointinen vaikken oksentanukkaan ja päänsärkyä hirveesti, viimeksi oli sairaslomalla tässä vaiheessa raskautta kolme viikkoa, kun oli niin kova väsymys etten kyenny autolla ajaan kunnolla kun tuntu et nukahan rattiin. Nyt vähän väsyttää välillä, mut ei pahasti. Voisko tulla poika, kun ei oo tuota pahaa oloa ;) jos uskomuksia aattelee, ois kyl kiva välillä pukee poikaa :)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! B) :flower:

Meidän esikoinen täytti tänään 17v =) En suinkaan tunne itseäni vielä vanhaksi mut ihmettelen vain et missä tämä aika on mennyt ;)

Anteeks nyt omaa napaa :ashamed: Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti :ashamed: Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää :ashamed: Tää touhu on niin syvältä :headwall: Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea :eek: Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan :headwall: :headwall: Ajattelin kyllä olla vielä kertomatta raskaudestani mut jos oikein läksyttää niin voipi olla et sanonkin sille et eipä tartte mua enää keväällä katella jos kaikki menee hyvin jne. V arasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen :ashamed:

Palaillaan :wave: Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+6 :heart:

Heippa kaikille!
Ultrassa siis käyty viime perjantaina ja viikkoja silloin vasta 11+1.Uus niskaturvotusultra on tällä viikolla torstaina. Kovasti toukka liikkui ja sormet ja jalkapohjat erottui hyvin.Vähän se oli söpö!! Odotusaika vaan lisäänty viikolla kun kuukautisista laskettuna ois jo 12+jotain viikkoja.Laskettuaika ois sitten 25.2. Mut samapa se, harvemmin vauvat syntyessään välittää lasketusta ajasta!

Pahoinvointi on taas päässyt omiin sfääreihinsä. Aamupala harvemmin pysyy sisällä ja illat on kuin olisi kaamee krapula. Paino on pudonnut 6 kg...Tosin ei näillä kiloilla haitanne. Mistä ootte saaneet apua pahoinvointiin? Mulla tuntuu vaan oksentaminen auttavan ja sekin vain vähäksi aikaa.

täällä takaalalla edelleen palstailen ja lueskelen teidän juttujanne :heart:
meillä poika nukkuu ja syö,ja on kasvanutkin hurjasti :)
painoa herralla oli 3viikkos neuvolassa 4110g ja synnäriltä lähtiessä siis painoa oli sen 3200g.

mukavaa odotusta kaikille :flower: :heart:

edelleen rakastuneita olemme pieneen mieheemme!!

babjuska+minimies 3vko4pvä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
Meidän esikoinen täytti tänään 17v =) En suinkaan tunne itseäni vielä vanhaksi mut ihmettelen vain et missä tämä aika on mennyt ;)

Anteeks nyt omaa napaa :ashamed: Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti :ashamed: Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää :ashamed: Tää touhu on niin syvältä :headwall: Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea :eek: Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan :headwall: :headwall: Ajattelin kyllä olla vielä kertomatta raskaudestani mut jos oikein läksyttää niin voipi olla et sanonkin sille et eipä tartte mua enää keväällä katella jos kaikki menee hyvin jne. V arasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen :ashamed:

Palaillaan :wave: Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+6 :heart:
:hug: Mulla kans ollu raskas kesä, kun oon koulun perussiivoukset hoitanut lähes yksin, kantanut kaikki tavarat eestakasin luokkiin jne. Oon pyytäny kaveria sinne, mut mistään ei heru. Työvälineitä ei ole ollut välillä ja kun oon pyytänyt niin ei silti ole saanut ja sit ku sai niin tuli helvetinmoinen kiire ennenku henkilökunta tuli taas töihin. Tänä aamuna oli laaduntarkastus ja onnex ei tullu paljoo omista töistä sanomista mut remontin takia tuli kun remppasiivous ei oo hoitanu paikkoja kuntoon omalta osaltaan. Viime perjantaina tuli ihan väkisin itku töissä kun tuntu ettei mikään onnistu, tavarat tippuili käsistä, löin silmäkulman lujaa seinänaulakon reunaan ja pomo kävi katteleen paikkoja ja sano et kuuden luokan lattiat uusiksi. Sanoin et mä oisin tehny ne toisin, mut ite halusit et tehään näin ja mulle ei opastettu tarpeex koneen käyttöä ja en oo ennen tehny ko. koneella niin tällänen tästä tuli. Vahaamalla oisin saanu paremman tuloksen. Ja sanoin et oon niin poikki tän kesän jälkeen kun kaiken on melkein joutunu tekeen yksin ja yksin muutenki ollu ilman työkavereita tms, kun kaikki muut lomalla koulun henkilökunnasta ja sit repesin :'( Myöhemmin pomo sano et ei tarvii ottaa itteensä, no en ottanu itteeni vaan olin vaan niin helvetin väsyny ja vielä perjantai oli et ei voinu mitään.

muppe :hug: :hug: Kyllä itku pääsi jälleen kun sunkin urakkaa luin, kaikki sympatia sulle :hug: kaiken tuon päälle pitäisi jaksaa vielä tehdä kotona ja hoitaa lapset :ashamed: Toivottavasti sinäkin saisit tuohon jonkin ratkaisun :hug:

Aloitin siis aamulla normisti työt ja siinä pizzapullista leipää leivottaessa esimies tuli siihen et voitaisko selvittää se perjantainen ym. Sanoi et voisinko omin sanoin kertoa et mikä mättää ja tietty odotti et nöyryn ja pyydän anteeksi et olin jättänyt ne perjantai-iltana "pulaan" Totesin sit et anteeksi se perjantainen et mä en vain kyennyt enää jäämään et mulla oli niin huono olokin jo siinä vaiheessa et olen nyt 11vkolla raskaana et olisin vielä halunnut pitää asian salassa et kun epävarmuus jäytää kokoajan. Sanoi sit et eikös olla sovittu et asiat kerrotaan luottamuksella et voipi vaikka hälle soittaa vapaapäivänäkin. Onnitteli tietty mut sit lykkäs sen keittiöpäällikön vastuut ja tehtävät paperin joka mulla jossain entuudestaankin on ja selitti kuinka meiltä vaaditaan :ashamed: :ashamed: Puuttui sit suht kaikkeen tänään :headwall: Ihan siis sama et oot raskaana tai et niin firman parasta ajateltava ja vedettävä vaik p.silmä soikeena ja makaat sit kotona suht kuolleena :'( Anteeks :ashamed:

Kiitos Tiukun äiti :hug:
babjuska kiva kun käyt kertoilemassa kuulumisenne :hug: Hienosti on poju kasvanut ;)

Eilen kävin siellä työterv. huollossa ja kyllä tuntu et puolet huolista olisi haihtunut kun sain jutella sen vanhan terkan kanssa. Oli aivan ihana kun kysyi mun raskaudesta et onko tarkoituksella vai "vahinko" ;) muistaa kun kävin silloin juttelee omasta epävarmuudesta et kun vahinko oli käynyt :ashamed: Sanoikin sit mulle et meidän pikkuneiti on niin ihana kun sitä tuossa välillä nähnyt jos lekurissa jotain käynyt :) Olisi heti antanut iltapäivälle ajan lääkäriin ja ihmetteli et miksi olen näinkin kauan sinnitellyt et mun olisi pitänyt jo aikaisemmin käydä juttelee ja hakee itselleni lepoa :ashamed: Sovimme et kun mull nyt pari vapaata et sit perjantaina jos neuvolalääkäri ei kirjoita saikkuu niin sit haen sitä työterv.huollosta viim. maanantaina :ashamed:

Jaksuja teille kaikille, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+2 :heart:

täällä alkoi tänään arkinen aherrus,esikko meni jo kakkoselle,mihin ne vuodet oikein menee??
neiti lähti niin reippaasti reppu selässä koululle :heart: onhan se kiva taas nähdä kaikki koulukaverit pitkän kesäloman jälkeen.

meillä pikkumies edelleen vailla nimeä..ristiäiset olisi 13.9 ja siis nimi on edelleen hakusessa,ei millään keksitä sopivaa ,tälle äidille ei kaikki kelpaakkaan :LOL:

tässä olis meidän miehestämme kuvasarjaa,ja näin meillä herra siis pitää sitä päätään koko ajan :Dvauva asentoon kun yrittää laittaa,niin siitähän vasta riemastuukin..eli meillä ei makuulla tykätä olla ollenkaan.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4642280.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4642299.jpg

minimies on niin terhakka,että ei kyllä vaikuta yhtään 4viikon ikäiseltä vauvalta..ja nämä kuvat siis otettu reilu viikko sitten kun herra oli vajaa 3viikkoa vanha.

nyt minimies huutelee taas äitiä syöttämään,joten täytyy kiiruhtaa :D

babjuska+minimies 4vko:a

Heips!

babjuska Voi kun on suloinen minimies :heart:

Kolme pientä porsasta Hirmuisesti voimia koitokseen :)

Mulla oli eilen neuvola. Hemoglobiini oli laskenut, nyt 112. Eli se on kuulemma syy väsymykseen ja huimaukseen. Sokerirasituksen tulos normaali. Samoin verenpaine. Painoa oli tullut ihan liikaa (700g/ viikko) Sydänäänet kuuluivat hyvin. (keskimäärin kuulemma 157)
Liikkeistä täti sanoi, ettei näillä viikoilla tarvitse vielä edes joka päivä tuntua. Helpotti kyllä huomattavasti tuo tieto tätä mun stressiä :)

Hauskaa päivää kaikille! :flower:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 19+0 :heart:

Heippa!
Ristiinkulkija ihana kun kävit kuittautumassa :hug: Näin kyllä viestisi tuola toisen puolen pinossa mut on vielä jäänyt kommentoimatta. Kovasti jaksuja sulle ja tulehan kertomaan mitä lekuri sanonut et onhan kaikki hyvin ja pääsisit lopultakin nauttimaan raskaudestasi :heart:
babuska tosi suloinen pikkumies teillä :heart:
Tiukun äiti Onnittelut hienoista neuvolakuulumisista :hug:

Itsellä huomenna tuo neuvolalääkäri, toivotaan et se äänet kuuluisi ja kaikki olis hyvin ;) Eniten odotan et ymmärtäis mua ja kirjoittais mulle sitä saikkuu edes vähän ettei tarttis vikonloppuu puurtaa ja hakee sit sitä maanantaina työterv. huollosta :ashamed:
Eilen makasin suht koko päivän, mahaa särki ja muutenkin niin väsy olo :ashamed:

Jaksuja teille kaikille, palaillaan huomenna, itsellä työt kutsuu :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+3 :heart:

Ristiinkulkija :wave: Ihanaa kuulla sinustakin :heart: toivottavasti käyt useamminkin!!!
äiti vm70 :hug: :hug: :hug: toivotaan että pikkuisen sydänäänet kuuluu huomenna ja et lääkäri olis ymmärtäväinen,eihän tuollaista voi kukaan jaksaa :hug:
Neuvolassa kävin itsekkin ja siellä sen pikkuisen sydän jumpsutti :heart: :heart: :heart:
Jotenkin vaan tää raskaus tuntuu niin uskomattomalta ettei oiken uskalla nauttia olostaan vaan pelkää et jos kuitenkin jotain sattuu :/
Eli monta murhehdittavaa kuukautta vielä edessä...
Tiukun äiti tiedätkö kumpi on tulossa tai aiotko kysyä???
Itse olen niin kahden vaiheilla...katsotaan voittaako uteliaisuus :whistle:
:wave: mami09 15+6 :wave:

moikka.

babuska Ihana pieni sulla siellä. =) Mullakin tuo nurimmainen on aaaika pie vielä...7kk.Tai nyt ku sen tuoho kirjotti ni onha se jo aika iso.Menee pitki lattioita iha tohkeissaa kaameen örinän ja kiljumisen kanssa. :D Ihania nii ihania nuo pienet.kasvavat vaa toisen liia nopeesti.
Yks ilta oli hauska juttu ju tuos pussailin kuopusta ja kuiskailin sille et elä kasva enää...pysy pikkusena.Ni isoveli kuuli sen ja tuumas et "Äiti,anna sen polttaa tupakkaa ni se ei enää kasva.Sytytän sen vaa sille ja pistät sen suuhun.Ni si se sitte enää kasva." arvatkaapas revettiinkö ukkelin kanssa... ??!! :LOL: :LOL: :LOL: :heart: Aikamoisia nuo väläytykset eskarilaisella. ;)

Aikamoisia työ juttuja joillain oli...Mulla ei onneks oo tuota ongelmaa kun oon ollu kotona.Viimeset kaks ja puol vuotta. Tsemii töissä taisteleville...

ävm70Toivotaan et ne äänet kuulu.Mitäs muuta siellä tuumattiin.Mä tuun täällä pari vkoa perässä...kovaa vauhtia.Ja yritän pysyä olojeni kanssa kasassa.Nää o iha hirveet!!

Siis omaa napaa...
Meillä oli eilen eka neuvola ja ultra.Päivitykset.Eli La muuttu 29.3.2010.Elikkä viikolla taakse päi...tuntu itestä kyllä tosi oudolle et ni paljon.Neukka täti kyllä sanoi että kaveri vielä aika pyöreä et vaikea saada mittaa...mut...saa nähä.Pikkasen o kaikki muuttunut vuodessa.Neuvolantäti laittaa raskaus lähettee ksks ja sieltä sit sattuman varasesti otetaan naisia ja niiltä otetaan np-ultra ja rakenne ultra ja seulat...jotenki sillee se meni.Ei sillo vuos sitte ku neitiä ootin mitää tommosia ollu..ite jouduttii rakenteessa käydä eik niskapoimua otettu ollenkaa missää vaiheessa.Ja seulassa käytii tos omas terpas.Nyt hoijetaa kaik ksks...aika hmm jännä. Saas nähä tuleeko soittoa ja kutsua np-ultraan ja seuloihi.
Mulla o ihan kaamee olo oli kello aika mikä hyvänsä....oksettaa yököttää ja o iha voimaton ja saamaton olo.Koko ajan pitäs syyä et ei ois...ja sit jos oon 2 h syömättä ni jo tulee olot.Mut tällä meiningillä tullu jo jotai 3 kiloo lisää et hoh hoijaa...ja ku mulla ei ois varaa sitä tulla.Rd ku mulla ollu raskauksissa.Nytki o rasitus 12 vkolla...hitto et ottaa kupolii...Mut ite haluun vauvan ainakin vielä tämän...ja ihan pieni haave ois se vitonenki...isännältä siitä kysyin tuos yks päivä et mites ois...jos haluisin viel vitosenki...ni tuumas vaan et katotaanpas sitä nyt sitten tän toisen yhteisen jälkeen. :D Heh

Joo mun pitäs yrittää siivoota..et ei isännälle jäis kaikki...OOn nii saamaton ja väsynyt...ja oksunen.Eilenki illalla isäntä iha huomautti et oot aika huonovointisen näkönen ja palelevan et mene peiton alle et hä tulee lämmittää pian.No se sitten tuli ja otti mut hellään syleilyyn ni nukahin samantien...oli ihana ku toinen tuli ja rutisti. :heart: :heart:

Mä koetan saaha siivottua etes vähän ku tuo pikku neitikin kuullosti nukahtavan tuonne vaunuihin ulos.Ois mukavanpi viettää siistis kodissa vkoloppu.

jaksuja kaikille...ja jotku oli ihan lähellä synnytystä.Tsemiii ja jaksuja loppumetreille ja synnytykseen.Kaik menee varmast hyvi. =)

Daizz ja pikkunen 7+5

Hei, saakos tulla porukkaan :wave: Neljäs olisi matkassa täälläkin, vähän yllärinä :D ELi ei olla kuumeiltu, joten uutena änkäisin teidän joukkoon :wave:

Meillä on lapset -01, -04 ja -08, tätä nuorinta 1v2kk vielä imetän. Nyt tän neljännen LA olis 7.4.2010, mutta voi vielä muuttua, kun tuo kierto voi olla ihan mitä vaan... :whistle:

Daizz, missäs me on "nähty"? Olitko kolmannen odottajien pinossa aikoinaan? :wave:

Mä oon vielä vähän sekaisin tästä uutisesta, eilen vasta testasin! Menee varmaan jonkun aikaa, että tämän todeksi uskoo ja tajuaa :D Oireita ei juuri ole, vähän tekee mieli napostella jotain suolaista, on sellainen ei-ihan-huono-olo-mutta-melkein-ja-pakko-syödä-jotain :LOL:

stoppis ehkä 6+????

Heippa!
stoppis tervetuloa mukaan :wave:
Päivittelen joku päivä tiedot ajantasallle kun jaksan, nyt jotenkin veto pois :ashamed:

Neuvolalekuris käyty, äänet ei kuuluneet ja lääkäri sanoikin ettei välttämättä kuulu kun viikkoja vähän 10+4 :ashamed: kysyin kyllä et pitääkö olla huolissaan mut vakuutti et ei et olisi ollut ihme jos olisi kuuluneet :ashamed: Joudun siis vielä 2 vkoa odottelemaan eli ultraan asti :'( joka 27.8. Saikkua sain 23pv. asti eli jospa tässä saisi sit hieman levättyy ja hermoja lepulteltuu :ashamed:
Verenpaine kohonnut 1,5vkossa 134 nyt 140/81 :ashamed: ja lisäks painoo tullut 0,5kg lisää :eek: Uuden neuvola-ajan sain sit jo 3.9 ihan senkin takia et katsotaan mun omaa jaksamista tuola työssä että verenpainetta. Olen siis hyvissä käsissä jossa pidetään meistä oikeesti huolta =)

Nyt menen takaisin pihalle pikkuneidin kanssa :wave: jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+4 :heart:

stoppis Mäki muistan sut jostain...hmm...mä palstailin ennen kuopusta jonku aikaa...mulla oli kolme km...eli km jälkeen kuumeilevissa ja km jälkee raskautuneissa..eiku mite se oli...mut sinne päi.Ja sit tammikuisissa2009.Hmmh... ja sit oli rd-pino kans...en muista oliko komatta odottajien pinossa.Hmmh...ei muista ei..norsun muisti. :snotty:
Muistan kyllä sut...jotenkii. Teretulemast tännekkii sitte. Nyt ollaa ainaki nelosia oottavissa. ;)
Ja latki taitaa olla aika perätyste. :D heh...

daizz ja pikkuinen 7+5

Hei!
Tervetuloa uusille :)
Sitten omaa napaa, pääsin tänään osastolta. Eilen iltavuorossa rupes vuotamaan verta ihan reippaasti, menin sit ambulanssilla synnärille. Kaikkien ihmeeksi siellä pieni sydän sykki :heart:
veri tulee ilmeisesti istukan reunasta kun istukka on ihan kohdunsuulla. Ja nyt sitten vaan ollaan ja ollaan levossa ja toivotaan parasta.
MannaHari ja pömppis rv 10+5

Daizz Nonii, sieltä km-pinoistahan me sitten tunnetaankin :wave: En vaan yhdistänyt, kun et ole kerhon puolelle tullut!? Mutta eri kiva nähdä sua täällä! :wave:

MannaHari hui mikä säikäytys! :eek: Onneksi kaikki kuitenkin on hyvin! :hug: Otahan rauhallisesti, että pikkuinen nyt pysyy kyydissä!

Stoppis Joo sieltä... :D Juu en tullu..tai taisin mä käydä siellä vilkaseen..mut en oo jostai syystä kerinny kirjottelee...täytys varmaa. =) Mä tuumasin ihan samaa et kiva nähä sua täällä. :D Oli jokin hämärä aavistus et siellä...ku siellä tiiviimmin pörräsin. ;)

Nyt mun o mentävä laittaa pikku neitille ilta puuroa...sen aika.Mut palataan taas..tää ol ivaan tämmöne pikanen... :D

Tervetuloa kaikille uusille!!

Päivittäin olen käyny lukemassa juttunne mut en ole jaksanut kirjoitella. Muutamana päivänä on toi väsy alkanu taas vaivaamaan. maha painaa jo nyt aika paljon ja kun käyrien yläpuolella on kasvanut niin mikäs ihme on. Mahaa on muutaman päivänä vähän kiristelly, välillä jo sattunutkin. Toivotaan et tilanne pysyisi tällaisena eikä alkaisi vielä hyvin supistelemaan. Paljon on kyllä ollut tekemistä et varmasti se on vaikuttanu.

Äiti vm70 Lepäilehän nyt kunnolla, hyvä et sait saikkua ja saat huilailla. Aika ikävälle kuullosti tuo työpaikalla oleva tilanne :|

Säde ja masuasukki 28+5

Yhteistyössä