On ollut muutama kiireinen päivä niin en ole ehtinyt kirjoitella, lukemassa kylläkin olen käynyt Viime viikolla kävin siellä neuvola-lääkärillä ja kaikki oli hyvin. Mahan sf-mitta oli kasvanu taasen, nyt 2cm kolmessa viikossa. Lukemat on niin hurjia ettei mitään järkeä (25+2/sf-mitta 30cm), kasvaa niin käyrien yläpuolella että huh hu!! Lääkärin mielestä ei kuitenkaan huolestuttavaa, lapsivettä normaalisti yms. Toivotaan et maha on vain ottanu hurjan kasvupyrähdyksen ja kasvaisi jatkossa hieman hitaammalla vauhdilla, muutoin olen melkoinen valas kolmen kuukauden päästä :ashamed: Tuntuu hurjalle ajatella että laskettuun olisi aikaa n. 3kk, sitte olisi taas pieni vauva paijattavana :heart: Toisaalta kovin jo odotan et aika menee nopsaan, mut toisaalta nautin kovasti tästä mahasta ja niistä ihanista vauvan potkuista!
Tiukun äiti ole huoletta, kyllä ne liikkeet alkaa sinullakin pian tuntumaan. Odotinhan minä itsekin kovin malttamattomana milloin ne liikkeet tuntuu. Tässä raskaudessa tunsinkin yllättävän aikaisin, joskus 16+, kun edellisessä joskus 18-19, silloin oli syynä että istukka oli etuseinämässä ja vaimensi liikkeiden tuntemista. Mutta se taitaa olla niin yksilöllistä milloin ne tuntee ja vaihtelee suuresti omissakin raskauksissa.
mami09 tervetuloa vain joukkoon!! :heart:
Äiti vm70 Kissanpennut on kyllä aivan ihania :heart: Teidän neiti tykkää hoidella niitä kovasti =)
Säde ja masuasukki 26+0
Tiukun äiti ole huoletta, kyllä ne liikkeet alkaa sinullakin pian tuntumaan. Odotinhan minä itsekin kovin malttamattomana milloin ne liikkeet tuntuu. Tässä raskaudessa tunsinkin yllättävän aikaisin, joskus 16+, kun edellisessä joskus 18-19, silloin oli syynä että istukka oli etuseinämässä ja vaimensi liikkeiden tuntemista. Mutta se taitaa olla niin yksilöllistä milloin ne tuntee ja vaihtelee suuresti omissakin raskauksissa.
mami09 tervetuloa vain joukkoon!! :heart:
Äiti vm70 Kissanpennut on kyllä aivan ihania :heart: Teidän neiti tykkää hoidella niitä kovasti =)
Säde ja masuasukki 26+0