Onnea meemii, mikä tätä ketjua on purassu
noin pitkä odotus ja nyt sulle Se palkitaan <3 ihanaa! Niin ja onnea vielä muillekkin kertaalleen!
kiitos meemiillekkin kauniista tekstistä,itse olen samaa mieltä kanssasi
kyllä loppuvuoden lapsikin elämässään paikan löytää!
No tätä ette kyllä usko mä hihkun riemusta, sain vieläkin eilen illalla vieteltyä ukko kultani <3 ja saatiin tavarat kunnolla sisään
jippii... Kysyi ensin oonko tehnyt niitä testejä. Sanoin Joo ja ei niiden mukaan kyllä ole ovulaatio tulossa kun vasta ensiviikolla! Eilen oli siis sunnuntai ja testi hymyili niin silloinhan Se ovis on vasta ma ja viikko vaihtunut hahahaa
Täydestä meni!! Vaikka toisaalta tuntu et oli jo luovuttanut Tän lokakuun vaavin kanssa ja antanu meille Viel tähän kuuhun mahkun. No nyt ei sitten oo enää mahkuja tähän kiertoon en vaan kehtaa tehdä itsestäni typerää ja kumihan Se sit Pitäis kauppareissun jälkeen pukeekki!
MUTTA HEI EIKÖHÄN MULLA OO TOIVEITA KUITESKI?? Tää dpo 0 eli ovis päivä jää Kyl käyttämättä ja digi tosiaan hymyili tänäänkin vielä.Mutta jospa joku sielä olis jääny oottelemaan...
Niin ja olen nyt tiistaista lähtien ollut ilman mun allergialääkkeitä ja pärjännyt ok. Johtukohan Tää et oviskin tuli ja aika hienoon kierron kohtaan sitten siitä ja jospa nyt joku siellä menis ja kiinnittyis...mä tahon hypätä teidän kaa tästä kierrosta kans plussanneiden puolelle ja marrasmasu tulee mukaan kans eikös niin?
mitenkäs muuten teidän tallettelut meni? Nyt ootetaan yhes eikös meillä oo nyt koko ajan samat dpot? Kivaa...
Tän kierron jälkeen joudun sit luovuttaa kaheks kuukaudeks, mut nyt oon Kyl täysillä mukana iiiik!
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille
Erityisesti mymosalle voimia ja parasta toivon teille...