Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Mies lähtee 3.2. ja kotiutuu vasta 14.2. Ovulaatiolaskureiden mukaan tärppipäivä olisi n.6.2. Täytyy lähetellä simot matkaan just ennen kun mies lähtee ja toivoa et jaksavat kärvistellä ovulaatioon asti. Kyllä harmittaa :(, mutta eipä se ole tärpännyt vaikka ollaan harrastettu joka päivä tai joka toinen... Huomaattekos mun pessimistisen asenteen?

Miten Ansukka?
 
Voi ei marrasmasu, mutta toi 3 päivää,ennen saattaa olla ihan hyväkin. Pitäisi niitten jaksaa sinnitellä ja tosiaan niin kun KASkin sanoi niin joku tällanen rilainen juttu saattaakin olla vaan sellainen,josta seuraa plussa,kun jättää toiveet taka alalle :)

Täällä itsellä huomenna kp11/26-31 ja Se gyne käynti. Toistaiseksi tänään tuntuu, etten jaksa tikuttaa ovista enkä muutenkaan innostua tästä kierrosta. Jos nyt tallettelee kuitenki suht säännöllisesti ja sillä sipuli vaan... Ei Se kuitenkaan tärppää, ku syön mega annosta sitä antihistamiinia :(
 
KAS
marrasmasu, mä ite luin pinosta kirjoittaneeni "siinä meni sitten tämä kierto." Toivotaan, että sulla olis aiemmin ovis tai miehellä teho simpat. Tai sit sen pitää ajella sua kiksauttaa ;)

emilialle tsemppiä lekuriin. Tuupa kertomaan, mitä sanoi.

En malttanut odottaa cb:n digin kanssa keskiviikkoon. 2-3 pärähti näyttöön.

KAS
 
Ihana juttu KAS :heart:

Niin voihan se olla, että ihmeitä tapahtuu, mutta ei mies lähde enkä odota, että lähtee ajamaan yli 200km mun panemaan jos näin suoraan saa sanoa? Oviksen aijon kuitenkin tikuttaa ja varmistaa sen ajankohdan.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tulkaas muutkin kertomaan kuulumisianne :)
 
NONNI NYT ON KÄYTY GYNELLÄ!
Jeps kaikki näyttää olevan sisätutkimaksessa hyvin ja vatsan päältä tunnustelemalla.
ultrassa kohdun limakalvo hieno kolmikerroksinen ja sopivan paksunen kierto päivää ajatellen.
kohtu muutenkin siisti , hyvän kokoinen ja näyttää hyvältä.
munasarjat ja munanjohtimet hienot hyvän kokoset kaikki siistiä ja näyttää hyvältä.
Munarakkuloita hienoja, paljon foliikkeleita kypsymässä, oikealla kaksi isompaa ja toinen upea johto foliikkeli selkeästi kypsymässä nyt 12 mm kooltaan, ovat kuulema irrotessaan noin 20 mm. Aavisteli ovulaatiota viikonloppupuolelle tai viikonlopuksi. Ei ainakaan tänään tai huomenna.

MUTTA SITTEN KÄÄK SE MUN ANTIHISTAMIINI...
Vauhdilla kuulema eroon tällasesta mega yliannostuksesta :(
Meinas et vaikuttais just kiinnittymiseen ja kohdun limakalvoo, tarkkaan ei Kyl osannu sanoa...
mutta kun mun on vaikea olla ilman niitä... Kutisee ,hilseilee,punottaa :( nyyh
Puhuin lisäks lyhyestä luteaali ajasta ja keltarauhasen tuotannosta, mutta kun olen kuulema jo 3 lasta saanut niin ei oikein usko sen olevan ongelma.
meinasi että ei ne hormooni pitoisuudet yleensä romahda edes ajan kanssa vaan Se on joku luontainen ominais pitoisuus joka kyllä pysyy.
No nyt en tiedä mitä tehdä...
Toisaalta iloinen kun kaikki kunnossa, mutta,mutta Se allergialääke....
Anteeksi nyt aamutuimaan vaan tätä omaa napaa.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Hmm.. mä en ihan allekirjoita tuota, että hormoonipitoisuus ei laske ajan kanssa.. Koska kaksi ekaa tärppäs heti pillereiden jäädessä.. ja nyt on tällaset ongelmat. Että jotain on tapahtunut kyllä.

Mutta hyvä kun kaikki on hyvin :) Toivottavasti pääsisit jotenkin edes hetkellisesti lääkkeestä eroon tai ainakin pienempää annosta.. Varmaan ootkin kaikki mahdolliset ja mahdottomat lääkkeet kokeillut..

Pitää itekin käydä tässä piakkoin tarkastuttamassa tilanne.
 
Nonni päätin että yritetään sittenkin teen kaikkeni nyt pärjätäkseni huomisesta eteenpäin max1 tabletilla vrk. Tungen sitten pariviikkoo vaikka kortisonia naamaan ja vältän kaikenlaisen allergisoivan syömistä vaikka Tän mun allergian perä onkin nokkosrokko tyyppinen ei allergian tekijää aina tiedetä lisäksi Se muuttuu aina :(
no yritän silti :)
ovulaatio testit kotona nyt huomenna alotan tikutuksen digillä... Voi kunpa!!!
 
Täällä pyörähti 28/26-30 käyntiin. Oon yrittäny pysyä täältä poissa, "etten muistais" missä mennään... Niin menkkamaiset juilinnat käynnissä... Jotenkin niin korkeella toiveet, että nyt tärppäis... Masu on taas kun hiivapulla.. oon jopa hetkittäin tuntenut pahoinvoinnin viitteitä, joka on helpottanut syömällä.. ihan niin kuin haistaiskin vähän paremmin kuin aiemmin taas... Mut jatketaan odottelua. Mulla ei ole edes raskaustestiä kotona! :D
Meilläkin on se tilanne, et mies lähdössä viikon reissuun ens kuussa, saattais kyl ovis keretä olee ennen sitä, ehkä?
Tämän hetken pessimistinä laitan kuitenkin jo siteen housuihin, kun ihan on sen suuntaiset nämä olotilat...
 
KAS
Saa marrasmasu sanoa suoraan :LOL: Sanoinhan mäkin niin kommentissani.

Emilialle nyt tsemppiä yritykseen.

Ansukalla onkin jännät paikat. Mäkin lähdin viime pe töihin rätti persiissä... Koko ajan sellainen olo kuin lirahtelis, kun valkovuotoa ollut niin runsaasti.

KAS ihan 4+3
 
Jännältä kuullostaa Ansukan tilanne...nyt plussa ryntäys tänne :)

Aloitin tänä aamuna oviksen tikuttamisen nyt kp12. Tosin eilen gyne sano ettei ovis oo Viel huomenna eli tänään mutta varukseen alotin tyhjä pakkohan siihen ruutuun pamahti. Nyt otin eilen vaan yhen allergia lääkkeen ja samoin tänä aamuna. Heti jo vähän naama punottaa :( .voih...

Mites mymosan kierto on lähtenyt käyntiin ja millä suunitelmilla?

Lähteekös marrasmasun mies 3.2 aamulla vai illalla? Ajattelitko nyt tikuttaa oviksen?
 
Mies lähtee näillänäkymin ajamaan jo su 2.2. kun töissä pitää olla jo aikaisin ma aamusta, joten voin skipata tän kierron suosiolla. Aijon tikuttaa oviksen niin tiedän :)

Katsoiko kukaan eilen elokuvaa Changelin? Mä katsoin ja oli todella koukuttava ja samalla koskettava. Kauhea koetteelemus vanhemmille sellainen kohtalo ja vielä siihen maailman aikaan kun rikostutkinta ollut todella vähäistä.

Plussatuulia ansukka :whistle:
 
Kattelin, et sulla marrasmasu nyt kp5 ja su kp10 ja eikös sun ovis oo tullut josku 11,12,13 tai jotain tommosta? Ellen ihan väärin muista ???? . Mielestäni Se sunnuntai kannattaa ehdottomasti hyödyntää ennen ku mies karkaa... Saattavathan nuo elellä sielä jopa Sen 5 päivää!

Mites Anssukka?
 
Tsemppiä uuteen kiertoon omppuf :)

noh,noh Anssukka mikä tilanne...? Niin toivon sulle plussaa!

Mites mymosa tuliko ne tekee royalet? Kuinka teet?

Täällä kp13 ja aamun tulos o ei siis hymyä :) .Noh kattellaan sen yhen kerran siis oon oviksen bongannut! Niin ja tänä aamuna en ottanut allergia lääkettä, vielä pärjäilen! Tosin en tiedä onko apua vielä tähän kiertoon lääke poistuu niin hitaasti elimistöstä jokunen päivä menee... No yritetty on! Jumppailtu kans miehen kanssa nyt tasaseen!
 
Täällä kp 29/26-30 menkkajuilinnat välillä armottomat, mutta mitään ei näy. Välillä taas ettei tunnu missään. Pelottaa ja jännittää. Mulla ei ole edelleenkään raskaustestiä ostettuna... :D Vatsa on mielettömän turvoksissa.. Mä niin rukoilen ettei menkat ala!!!
 
Mymosa!!! :) Onpahan jännä tilanne!! Digiä kehiin!! :D

Oma napa kp 30/26-30 kierähti käyntiin. Mun alavatsa on ihan räjähdyspisteessä, siis vatsa on niin turvoksissa kun olisin jo ties kuinka monennella kuulla raskaana... Sit mulle iski eilen puolenpäivän jälkeen joku selkäjumi ja päivän mittaan syödyt 3g panadolii ei ole kyllä juuri helpottaneet.. Auau! Huominen jo vähän hirvittää näiden 1 ja 2 vuotiaiden kanssa, mut pakkohan se on selvitä. Miehelle sanoin, et hakee työmatkaltaan r-testin, jollei ole perjantaihin mennessä menkat alkaneet niin testaan sit aamulla. Ainiin ja sängyssä, kylkeä kääntäessä, on vihlonut "sukkapuikkomaisesti" nivusiin kääntyminen... Edelleen kyllä juilii menkkaoloa, mut toiveet silti aika korkealla. Jännittää, mut nyt nukkuu side pöksyissä! ;)

Omppuf:lle kovasti tsemppiä seuraavaan kiertoon, harmi ettei nyt tärpänny :hug:
 

Yhteistyössä