Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

No kysyn mieheltäkin vielä,mutta jos ollaan samoilla mielin ni teen sen illalla :) kääääääk! Täytyy vaan välttää juomista pari tuntii ja pidättää kans. Voihan Se olla etei ees näy Viel, ku jos onki pidempi kierto ni menkat alkais vasta kp.31 eli la ja sinne Viel pitkä matka. Edellisten lasten kaa oon testannu vasta ku menkat ollu viikon myöhäs ja tienny et plussa tulee :) Kattellaan......
 
Testi tehty...testi ajalla 10min nega, mutta testi ajan jälkeen siinä näkyy risti eli myös poikki viiva ilmestyneenä mutta hailakkana, mutta niin selkeesti että mieskin näkee sen. Höh vaikeeta nyt sitten tietää... Pitää varmaan yrittää lukee kokemuksii netistä tosta testistä. Jännää silti että siinä on ees jotain ni ei tarvii heti pudota :) . Lisäks ku menin suihkuun ni huomasin että rinnoissa olevista vanhoista hailakoista raskausarvista oli osa rintojen alla ja just enempi Ton oikeen alla muuttunut sinertäviksi, kuin rinnat olisivat reagoineet/kasvaneet :) . Joopa Joo eiköhän Tää mun omanapailu riitä tänne tältä päivältä :D . Ihanaa, että jonnekkin voi kertoa.
 
En oo tehny uutta testiä kun en raaski tota toista miehen ostamaa tuhlata! Jospa kävisin tänään apteekin kautta, mitä testiä suosittelette? Digiä en tahdo, et voi ees jotain mahdollista viivaa tihrustella :) Niin ja aamulla katsoin Viel eilisen testin ennen ku heitin Se roskiin ja edelleen siinä näkyi ristin tai onko Se nyt plussan merkki + molemmat viivat haalistuneet mutta nähtävissä :) . Tänään kp.27/28-30 yli huomenna alkais aikasintaan menkat jos alkais ;) .Toisaalta tänään tuntunut vihlontaa ihan millilleen samas paikas tuol alhaalla vasemmalla ku viimekierroski vähän ennen menkkoja :( huono merkki niin sama kohta(viimeks luulin vaan sitä raskaus oireeks nyt taas tulkitsen niin et menkkoja merkkais). Plääh. Toisaalta taas eilen palelin illalla lämmöt oli 37.1c . Rinnat ja nännit yhä kipeet. Lisäks kurkkukipua ja vähän sellasta flunssa oloa :) Hah on Tää tällasta!

Mites mymosan oireet? Entäs muilla tuntemuksia?
 
mymosa
Eipä uutta myrskyn alla.. Huvikseen mittasin lämmöt suusta ja 36.6, en ees tiiä mitä ne pitäs olla :D

Aamulla oli vähän etova olo, mutta sekin voi olla ihan sokereista johtuvaa.

dpo 7
 
Huomenta... Täällä pudottiin kaikista oireista huolimatta :( ja vielä 2 päivää liian aikaisin en käsitä, mun kierto ei oo ollu koskaan näin lyhyt eli kp. 27 muuttu kp.1 . Eli kierto jäi 26 päivään... Täh... Mun kierrot menny pillereitten jälkeen näin YK.1 oli 30, 2 oli 30, 3 oli 28 ja 4 oli 26 ? Koko ajan tippuu. Mikä Se luteaali ajan ihanne oli mymosa? Mäkin taisin jäädä alle sen jos dpo 11 muuttu kp.1 ni eikö mun luteaali aina jääny dpo 10 eli 10 päivään? Oon ihan ulkona mun kropasta :( . Onneks vuoto alkaa lähes heti runsaana ettei sen kaa joudu arpomaan... Katson vielä mihin ensi kierto asettuu sitten lompsin yksityiselle juttelee! Ei kai Tää vai voiko kestää näin kauan kropan palautus pillereistä? Söin niitä kyllä joku 8 vuotta!!!

Harmittaa, mutta ihanaa ettei täältä joudu lähtemään vaan saa aina vaikka menkat alkaa niin jäädä tänne :) pois "pääsee" vaan plussaamalla ;) .Eli mulle saa laittaa uuden rivin YK.5 kp.2/26-30!!!!

Hyvältä kuulostaa marrasmasu :)
 
Ompa harmillistaemilia, mutta onnea uuteen kiertoon :hug:

Mittailin eilen hieman lämpöjä ja tänä aamuna ja ilta yli 37 suusta ja aamulla 36.6 suusta. koholla on mut niin ne on ollut edellisilläkin kierroilla ennen menkkoja. Limailu jatkuu ja kolottaa vasenta munista aina välillä. Viime kierto oli ihan oireeton ja nyt on jos mitäkin jomotusta?!? Ota näistä selvää :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Luteaalivaiheen pitäis kestää ainakin sen 10päivää, mielummin enemmän.

Minä idioottipönttöperse menin sitten testaamaan.. negan. Noh enpä muuta odottanutkaan, enkä odota. Nyt tosin "vasta" dpo 8.. Minun "mulle-kaikki-heti" puoleni ei pidä tästä.
 
Kiitos tsempityksestä marrasmasu :) Jännää että sullakin nyt vuorostaan oireita ja molemmilla oli oireeton edellinen kierto. Mä tosin nyt menin jo pahasti lankaan oireilevan kehoni kanssa;) voih.....

Liian aikasessa olet vaan mymosa :) ja oireettomuus voi tosiaan olla vaan hyvästä :)

Nyt loma reissuun loppuviikoksi palailen viimeistään maanantaina :) (tuleepas tällä kertaa mukavaan saumaan).
 
mymosa
Mulle voi päivittää kp 1/27.. Että se siitä.. olen kyllä iloinen, että sain luomukierron :)

Luteaalivaihe jäi 8 päivään tosin, toisaalta mielenkiinnolla odotan bongaanko tässä kierrossa oviksen ja jos niin missä vaiheessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
Kiitos. sitä tarvitaan..

Alko kyllä sellasella rytinällä ettei epäilystä, mun vasen jalka kyllä tietää kun menkat alkaa, pakotus ja kipu säteilee. Nyt sitten myös repii tuonne mistä folli ilmeisesti irtosi niin ihan kunnolla.

Eka meinasin, että oisko kiinnittymisvuotoa/kipua, mutta lukemani perusteella ei se näin runsasta ja punaista ole.

Tilasin tänään ovistestejä lisää, mutta joulu tuossa sotkee vähän että näinköhän tää kierto mennään ihan ilman niitä. Ei ihan kiva silleenkin, mutta kiinnostaisi vaan ovulointi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

dpo6 ja aamulämpö 36.7 suusta mitattuna heräämisen jälkeen vielä sängyssä köllötellessä. Koholla on :) Mites te muut näiden lämpöjen kanssa? Mulle noi nousut merkkaa aikaa ovulaatiosta menkkoihin eikä kerro onko raskaus alkanut vai ei? Negakierroissa lämmöt kyllä romahtaneet ja menkat alkaneet, joten jospa ne tälläkertaa pysyisi ylhäällä?

Mites kengumamma, onko minkäälaisia tuntemuksia

vieläkö aanelli kuumeilee kun ei ole näkynyt hetkeen?

Huomasin toisesta pinosta, että täällä aikaisemmin kuumeillut kadonneisiin siirretty tinttu85 on plussannut, onnea hänelle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
mymosa
Mä en oo ikinä ymmärtänyt noiden lämpöjen päälle, en oo kyllä seuraillutkaan. Joten yhtään tiiä miten ne menis.. peruslämpö on vissiin joku 36.

Pidetään marrasmasulle peukkuja, että pieni tekee kotiaan :)

Täällä hanat aukes sitten ihan kunnolla, saa taas kuopuksen kanssa mennä samalle vaippapaketille.. voi toki johtua eilinen nihkeily siitä kun jouduin reilummin syömään särkylääkettä pääkipuun. Ei ole vissiin ihan toi hormooni tasapainossa (onko ne ikinä?) kun vieläkin menkkojen alettua alkaa pääkipukin vaikka pillerit lopetettu. Ehkä sekin ajan kanssa helpottaa.

Nauroin miehelle sitä sidemainosta, jossa luvataan ei ohivuodoille.. ei mahda toimia täällä :D

Toivottavasti posti kerkee tuoda mulle ovistestit.. Nyt pitäis mahdolliset ovikset sattua joka vuoden loppuun synttäripäivälle tai vuoden ekalle viikonlopulle, eli simppoja ainakin saadaan matkaan..

Muutenkin on tosi hyvä fiilis kun sataa vihdoin LUNTA!! ja tätä fiilistellään kuopuksen kanssa kotona.. Raskasta joulua
 
KAS
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Mä yritän palstailla vähän vähemmän ettei tulis tällä erää niin kovaa seurailtua oloja. Kuukautisten pitäisi alkaa joskus vuodenvaihteessa. Kauhean korkealla mun toiveet ei ole, kun ei pahemmin otolliseen aikaan touhuiltu. Muutenkin yritän nyt oikeasti pysyä tjottailussa.

KAS
 
mymosa
Täällä vuoto loppui kuin seinään, pikkasen toki hiipui.. mutta.. outoa, kun yleensä tulee se rusehtava loppuvuoto jota jatkuu pari päivää. Nyt 2 päivää vuoti ja hyytymiä tuli kuin seula ja eka sekä vika päivä hissutteli..
Pelkäänpä vaan, että saan sitten taas sen rusehtavan välivuodon.

:confused:
 

Yhteistyössä