NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

<b>Tiivitaavi</b> onnea plussasta! :)

Täällähän on yrityksenaloittajia parit kappaleet, jännään täällä teidän mukana, vielä en itse ole päässyt jännäilemään. Saas nähä, millonka se on mahdollista... Toisaalta vauvakuume on vähän laskenut, ja on purrut kuntoilukärpänen. Ihanaa olla terve ja urheilla!
Ehkä vaan joutuu odottelemaan reippaasti loppuvuoden puolelle, että voisi edes miettiä tuota nelosta, kun tuo mies laittaa taas hanttiin perheenkasvatusidealle! :headwall:
 
Heippa! Vihdoin minäkin ehdin koneelle:wave: Ihan ensiksi onnittelut Tiivi-Taaville :heart:
Ja Petronella09 taisi kysyä ovisesteistä... Mulla nyt käytössä clearbluen digitesti ja vaikka olen aina mielestäni hyvin tuntenut ovisoireet niin kyllä pikkasen mettään ois menny arvaukset koska minulla ovisjomottelut ja limat alkaa jo kaksi päivää ennen digitestin hymynaamaa...
Katsotaan nyt kuinka tässä kierrossa kävi kun yöllä lemmittiin ja sitten perjantaina aamulla digitestissä hymynaama :) Mies lähti sitten perjantaina työreissuun joten sen jälkeen ei nyt sitten petipuuhia ole ollut.... Kolmesta aiemmasta en ole ovistestejä käyttänyt joten ihan hauskaa on opetella tuntemaan oma kroppansa :) Eli tänään dpo1 ja nyt sitten odotellaan :popcorn: Toivotaan syyskuulle oikein paljon plussia!!!!:heart:
 
Täällä taustalla notkun edelleen.. Viikottain käyn kurkkimassa plussa- ja muita uutisia :) Onnea vain kaikille plussanneille ja hedelmällisiä tuulahduksia yrittäjille ;)

Mies yllätti joku viikko sitten ja näytti mulle kuvaa uudesta äitiyspakkauksesta, joka oli esitteillä lehdessä. Luulin ennemmin, että hän kätkee koko sivun, etten minä ala huokailla ihanien vauvatavaroiden ääressä. Mut eipä meillä sitä ehkäisyä olla vieläkään jätetty pois.. Odotellaan, että mies on valmis perheenlisäykselle.. Ja odottavan aika on tunnetusti PITKÄ. Taustalla siis jatketaan..

ainomaija
 
Kiva kuulla taustalla olevienkin kuulumisia=)
ainomaija: tuo kuulostaa jo lupaavalta,että miehesi esitteli uutta äp pakkausta,kyllä se siitä:D

Tärppipäivät käsillä ja eihän sitä voi olla tiedostamatta,vaikka kuinka ajattelee,ettei paineita,kierron loppuun vielä tuskastuttavan pitkä aika:whistle:

Peukutukset Solene,että plussa tulee=)
 
kääkkis
voivoi tätä kuumetta... Meidän perhekerhossa oli taas tosi monta vauvaa ja voi vietävä miten se herätti kaipuun, että kerta vielä :heart:

Kuopusta kiinnostaa vauvat ihan hirmuisesti, on aina ihmettelemässä ja haluaisi kovasti koskea :D Ikää siis 1,6 v. Kyselin tuossa jo esikoiseltakin ( hän myös vauvabongari), että olisiko vauva kiva jos sellainen vielä tulisi ja hän kuulemma tykkäisi kovasti ja haluaisi hoitaa :)

Nyt kun tuo selkäkin on pysynyt tosi hyvänä, niin tämä kuumeilu on alkanut olla jo aika hurjaa...Ehdin antaa kyllä tosi paljon vaatteita yms. pois, mutta ainahan niitä jostain löytää.

Minkä kokoisia ja merkkisiä autoja teillä muuten on, joudutteko hankkimaan isompaa menopeliä kun neljäs on saapumassa? Meillä on Opel zafira vm.00 ja vaihtoon menee varmasti, koska on täysi romu :/
 
No nyt on pillerit loppuneet ja uusia ei oo hankittu... :) Nyt vaan ootellaan tyhjennystä, että voi keho alkaa elämään taas omaa elämäänsä luomuna.

Jännä kuinka tuo mieli tekee tepposia nyt kun vauvalle annettiin lupa tulla jos näin on tarkotettu.. Minä kyllä huomaan nykyään kaikki raskaana olevat ja vauvojen kans liikkuvat. Mainoksista hyppää silmille vauvoille tarkoitetut tavarat (tuntuu, että joka paikka on niitä täynnä) ja kaupassa käydessä silmiin pistää vaipat, tuttipullot, tutit yms.... Ja iltaisin nukkumaan mennessä haaveilen pienestä nyytistä :heart:

Autoja meillä on kaks: farmari ja sedan, varmaan pitäs hankkia isompi jos vauva tekee tuloaan. En vaan tiiä, että pitäskö molemmat vanhat myydä ja sijottaa ne rahat isompaan ja parempaan vai.... Pohdintoja vain joihin löytyy ratkaisu aikanaan..

Ja Onnea Plussanneille :heart:
 
Heippa,

uusi kuumeilija ilmoittautuu :)
Mies näytti vihreää valoa uudelle vauvalle ja tässä sitä taas mennään :heart:
Poikia meillä kotona kolme ja yksi enkelilapsi (rv22 keskeytetty aivojen kehityshäiriön takia). Itse asiassa meillä on siis neljä lasta, mutta ei tuo suurperheiden pino tuntunut omalta niin tänne tulisin, jos sopii...

Listalle:
Orchid x2 ......... 3/29? ...... 0 ....... P-06, EP-07, P-09, P-10
 
" Minkä kokoisia ja merkkisiä autoja teillä muuten on, joudutteko hankkimaan isompaa menopeliä kun neljäs on saapumassa? Meillä on Opel zafira vm.00 ja vaihtoon menee varmasti, koska on täysi romu :/ "

Meillä volvo v70,jotenka vaihtoon menee.
Oonkin viihtyny tosi nyvin tuolla nettiautossa,ja ettiny isompaa kulkupeliä.
Onko antaa vinkkejä mikä kannattais hommata?
 
Meillä Toyotan 7 hengen "tila-auto",kaikkia penkkejä ei saa irroteltua ja vaihdettua järjestystä,niin haastavaksi tekee mahduttaa vaunut sinne neljän lapsen lisäksi:whistle:Pitää varmaan laittaa peräkärry perään:LOL:Lisäksi on vielä kaksi koiraa(keksikokoisia),harvoin kyllä liikutaan,niin että koiratkin olisi kyydissä.

Ystävällä oli Peugeot tila-auto ja siinä oli jatkuvasti jotain hajalla,tilaa siinä oli kyllä todella paljon.

Hyvä vaihtoehto olis pakettiauto,mikä ollut taksina tms...,niitä vaan harvoin markkinoilla,tai sittten on niitä,joihin tarvii kuorma-autokortti olla:D

Muutenkin noita tila-autoja ei kauheesti markkinoilla ole,tai sitten ovat todella paljon ajettuja ja vanhoja.Cryslereitähän monilla lapsiperheillä näkee,mutta kuullut niissäkin olevan monia vikoja.
 
Viimeksi muokattu:
Uusi neljättä kuumeileva ilmoittautuu joukkoon iloiseen:wave:. Minä olen 34, mies 36 ja meillä on lapset -05, 07 ja -10. Viimeisen pillerin popsin tuossa heinäkuussa ja nyt olisi piinapäivät meneillään parasta aikaa, eli kp 24/24-26. En usko tärppiin tässä kierrossa kun touhuiltiin vain kerran otolliseen aikaan, enkä ole ennenkään näin nopeasti rakautunut. Mutta onhan se silti jännää! Ovistikkuja minulla ei ole käytössä, koska ovulaationi on sen verran kivulias yleensä ettei ole mitenkään epäselvää milloin se on.

Meillä on tällä hetkellä kaksi farmari-autoa käytössä, eli tilalle pitäisi saada isompi auto pikku hiljaa. Vähintään 6 paikkainen olisi hakusessa ja jonkun verran lisätilaa pitäisi myös löytyä kun on kaksi keskikokoista koiraa usein kyydissä =).

Toivotan kaikille tasapuolisesti pikaista raskautumista ja mukavia syyspäiviä!
 
kääkkis
Tervetuloa orchid x 2 ja Misu78 :flower:

Meidän tossa zafirassa on jatkuvasti jotain laitettavaa ja lisäksi on ruostetta :( Nyt on kokonaan ilmastointi hajalla ja nykii aivan vietävästi kun ajaa. Saas nähdä saako mies tuota korjattua edes ennen talvea. Toyotasta jotain mies puhui, että olisi varteenotettava, niitä tila-autoja on vissiin kahta erilaista, että toinen on hieman isompi? Meillä lisäksi myös 2 koiraa: 4 kiloinen ja 22 kiloinen :)
 
joo, oon kuullu itekkin tosta pösöstä, että ei ongelmaton ole. Meilläkin oli jo kytkinremontti aika pienillä kilometreillä, toivottavasti ei muuta ilmene. Mut tiloiltaan toi on ollu meistä tosi hyvä. ja on kuitenkin auto, eikä "traktori" niinkun ne grand voyagerit..... ;)
 
Hei, jälleen uusi "kuumeilija" ilmoittautuu joukkoon... Ehkä pidätte minua ihan "hulluna" (lukekaa: sitähän minä olen) :LOL: kun "kuumeilen" jo neljättä vaikka kuopus on vasta ihan pieni vauva... Sen takia ehkä tuo kuumeilu on minulle väärä ilmaisu, ennemminkin nyt tällä hetkellä sillain että tulee kuin on tullakseen...mutta kuitenkin niin että ovispäiviä ei jätetä käyttämättä :) Kamalan vaikea selittää mitä tarkoitan...

Mutta tosiaan neljäs lapsi saa vielä meille tulla sitten kun tulee, sinäänsä hassua puhua neljännestä lapsesta kun ei pitänyt koskaan tulla kolmattakaan, näin ne vaan mielet muuttuu ja täällä päässä mies kuumeilee melkein kovempaa kuin minä!!! :heart:

Eli ei olla aloitettu mitään ehkäisyä tuon kuopuksen syntymän jälkeen, että jännätään koska tärppää tämä "viimeinen" lapsi (lue: niin varmaan viimeinen ja viimeinen :kieh: )

nelikko82.....ikä 30v....kp 20/?......Lapset: P/04, P/06 & T/12
 
Tervetuloa mukaan Misu78 ja nelikko82:wave:
Mukavaa saada lisää porukkaa mukaan kuumeilemaan:heart:

Toyotalla tila-autoja on verso ja avensis verso,meillä tuo avensis verso,muistaakseni se isompi malli siis=)
Meillä mies on se,joka on automaattivaihde kielteinen,mulle ei niin väliä ole,vaikka manuaali autolla kyllä aina olenkin ajellut:D
 

Yhteistyössä