km-vuoto kaverilla kesti parisen viikkoa. ite ei ole kokemusta.
äiti-maa mä en muista missä päin asuitkaan... mutta soittaisin sinuna tänään yksityiselle....siitähän yksityinen on hyvä, et pääsee jos ei tänään ni ehkä jo huomenissa. jos se varhaisultra näyttäis onko mitään. jos ois joku tulehdus, ni eikös se aiheuttaisi kipuja, tai jonkilaista tuntemusta..? vuotoja? ettei tilanne pahenisi.
itellä kun oli kohtutulehdus kolmosen syntymän jälkeen, lääkäri sanoi että voi kunpa kaikki naiset lähtisi yhtä herkästi lääkäriin... hoito tehoaisi nopeammin mitä aikaisemmassa vaiheessa se saadaan aloitettua. no, ihan eri juttuhan tää siinä mielessä on, mutta pieni vertaus.
me naiset ollaan ehkä liiankin sinnikkäitä ... kovasti voimia :hug:
wandii voi ei.... mä olin aivan varma... haleja sullekkin. pettymystä on vaikea sulattaa itkemättä... toivotaan parempaa jatkoon :heart:
lumia mulla on kans yhtä jämpti kierto
se on helppoa, mutta siitä jännä et itellä siirtyny nyt sit kahdella päivällä lyhyemmäksi... eli on sen 26 päivää. joka lapsesta tuokin lyhentyny. mitenkähän lyhyeksi se jää jos tässä vielä parikin lasta sais
jännättää sit nyt sunkin puolesta
tsemppiä kovasti kaikille :hug: ite jäi touhuumatta illalla, väsy voitti.. mut seuraavaan kiertoon sitten jos nyt ei tärpänny. en ehdi murehtimaan niin paljon tääl, töitä on niin paljon kun vaan ehtii tehdä
huh... mukavaa päivää kaikille!!!