Heeei Piiitkästä aikaa! :wave:
Pitkä tauko viime kirjoittelusta, oltiin koko perhe pitkällä lomalla ja nyt kun kotiuduttu, niin piti heti tulla katsomaan mitä tänne kuuluu
Täällä edelleen yritys päällä, nyt kp 22/27 menossa. Alkuyrityksessä mulla oli 2 kiertoa 25pväisiä ja nyt ollu 2 x 27päivää. Hyvä niin, koska aiemmin mulla ollu aina 28pvää kierto ja epäilinkin, että tuo 25pvää mulle liian lyhyt. Nyt siis ainakin kierto vähän pidentynyt. Viime kierrossa luulin jo ihan varmasti, että olen raskaana, mutta niin ne menkat sitten alkoi ihan ajallaan. Nyt sit taas ootellaan, vkl jo jännäillään. Petipuuhat tais ajoittua kp 9, kp13 ja kp 16 joten pienet tsäänsit saattas olla ton kp13 puuhailun ansiosta. Vähän on väkisin pitänyt miestä houkutella, pahuksen jalkapallon MM-kisat vie mun miehen iltaisin :stick:
Niin, että miksi neljäs...siinäpä tosiaan kysymys. näille kolmelle ois jokaiselle oma huone talossa ja nyt ois hyvä sauma alkaa miettiä töihin lähtöä.. mutta niin sitä vaan mieli tekee tepposet. Aikoinaan ilmoitin koko suvulle toisen lapsen jälkeen, että meille ei sit enempää tule..Ja sitten 2vuotta myöhemmin syntyi kolmonen.. Ja nyt sit taas kuumetta pukkaa. Jotenkin mä vaan taas tiedän, että haluan vielä yhden, miehellä on ollu koko ajan kuume, minua kypsytellessä menny tää pari vuotta
Mutta nyt kun pärähti kuume päälle ni tässä sitä mennään. Ja mie oon ite sellainen iltatähti-lapsi (yli 10v. nuorempi siskojani) ja oon aina sanonu et jos ja kun lapsia saan ni sit peräkkäin, jotta sit se aika on lapsille ja sit myöhemmin ehtii taas keskittyä muuhunkin. Siinäpä kai niitä..