Kertomisesta : Parille ystävälle olen kertonut kuumeilusta. Kummankaan porukoille ei ollut tarkoitus vielä kertoa mutta viikonloppuna vihjaisin äidille että kuumetta on Reaktio oli odotettavissa "et oo tosissas!" Mutta hyvä että äiti on nyt tietoinen niin sitten kun on jotain kerrottavaa niin ei tarvitse jännittää että mitä se sanoo. Miehen vanhemmille ei olla vielä kerrottu, veikkaan että sieltä tulee vielä enemmän ihmettelyä. Voi olla että saavat tietää sitten vasta kun kutsutaan ristiäisiin
Töistä : Töihin pitäisi palata heinäkuun lopulla. Toivoin että olisi tärpännyt nyt mahdollisimman nopeasti, olisin voinut jäädä pariksi kuukaudeksi hoitovapaalle ja siitä suoraan uudelle äippälomalle. Mutta jos nyt ei ole tärpännyt niin varmaan sitten töihin on suunta (ellen pääse kouluun, sinnekkin olen hakenut). Eli kaikki nyt vähän riippuu siitä tuleeko vauvaa ja koska tulee
Töistä : Töihin pitäisi palata heinäkuun lopulla. Toivoin että olisi tärpännyt nyt mahdollisimman nopeasti, olisin voinut jäädä pariksi kuukaudeksi hoitovapaalle ja siitä suoraan uudelle äippälomalle. Mutta jos nyt ei ole tärpännyt niin varmaan sitten töihin on suunta (ellen pääse kouluun, sinnekkin olen hakenut). Eli kaikki nyt vähän riippuu siitä tuleeko vauvaa ja koska tulee